تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۰۱۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه آزاد دزفول خبر داد:
برگزاری همایش «دزفول شهر آرزوها» در دزفول
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از برگزاری همایش بزرگ «دزفول شهر آرزوها» با هدف توسعه همه جانبه این شهرستان خبر داد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از برگزاری همایش بزرگ «دزفول شهر آرزوها» با هدف توسعه همه جانبه این شهرستان خبر داد.

ناصر سراج خرمی امروز از برگزاری همایش بزرگ «دزفول شهر آرزوها» در محل سالن شیخ انصاری این دانشگاه و با هدف توسعه همه جانبه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برای هماهنگی جهت برگزاری این همایش که به همت جمعی از دانشجویان و با حمایت دانشگاه روز شنبه 28 آذرماه جاری برگزار خواهد شد، جلسات متعددی برگزار شده است.



وی افزود: در این همایش کارشناسانی که در زمینه توسعه اقتصادی در سطح کشور فعال بوده، سخنرانی و موانع توسعه در دزفول مورد بررسی قرار خواهند داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول ادامه داد: سپس با توجه به سه محور اصلی این برنامه یعنی توسعه صنعتی، کشاورزی و گردشگری دزفول، پیشنهاد و راهکارهایی را ارائه و در نهایت هم اولویت‌های کار تعریف می‌شود.

سراج خرمی تصریح کرد: پنج کمیته تخصصی ارتباطات و رسانه، تبلیغات، پژوهش، برنامه ریزی و تشریفات برگزاری این همایش را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه گردشگری نیز دانشگاه آزاد دزفول تنها واحدی است که در خوزستان و چندین استان اطراف خود، دپارتمان باستان شناسی دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار