تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۱۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شادگان خبر داد:
جمع‌آوری روزانه 80 تن خاک و نخاله در شادگان
شهردار شادگان از جمع‌آوری روزانه بیش از 80 تن خاک و نخاله از محلات سطح شهر خبر داد
شهردار شادگان از جمع‌آوری روزانه بیش از 80 تن خاک و نخاله از محلات سطح شهر خبر داد.

حسن مزبانی‌پور امروز با بیان اینکه جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی محدودیت زمانی ندارد، اظهار کرد: به منظور پاکسازی و بهسازی چهره شهر از هرگونه نخاله ساختمانی، اجرای این عملیات با هدف خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، همیشگی است.

وی با بیان اینکه نخاله‌های ساختمانی آلودگی محیط شهری را به دنبال دارد، افزود: ریختن نخاله‌های ساختمانی در معابر علاوه بر ایجاد اختلال در نظم و انضباط شهری، باعث از بین رفتن زیبایی چهره شهر می‌شود.

شهردار شادگان از جمع‌آوری روزانه بیش از 80 تن خاک و نخاله از محلات سطح شهر خبر داد و ادامه داد: خاک و ضایعات ساختمانی رها شده در شهر می‌تواند باعث بروز مشکلات، حادثه و بیماری شود به‌طوریکه یکی از عوامل بیماری سالک همین خاک و ضایعات ساختمانی است، دیگر اینکه باعث زشتی منظر شهر و یا بعضاً سبب سانحه خواهد شد.

مزبانی‌پور ادامه داد: همه شهروندان و افرادی که مشغول به فعالیت عمرانی و ساخت و ساز هستند باید از روش مکانیزه جهت جمع آوری ضایعات خود اقدام کنند.

این مسئول یادآور شد:‌ مصالح و ضایعات ساختمانی، نمونه بارز سد معبر و آلودگی زیست محیطی است و در این طرح، ضایعات و نخاله‌های ساختمانی، جمع‌آوری و به مکانی در خارج از شهر منتقل می‌شود.

مزبانی‌پور در پایان، با اشاره به همکاری‌های متقابل بین شهرداری و شهروندان، این امر را محور سازندگی و آبادانی شهر خواند و از مردم خواست تعامل بیشتری را با این دستگاه خدمات‌رسان داشته باشند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار