تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان:
شادگان در زمینه مبادلات کالا مرزی اعلام آمادگی می‌کند
معاون فرماندار شادگان از تعامل شهرستان‌های شادگان، حمیدیه، شوش و هفتگل در زمینه مبادلات کالاهای مرزی خبر داد
معاون فرماندار شادگان از تعامل شهرستان‌های شادگان، حمیدیه، شوش و هفتگل در زمینه مبادلات کالاهای مرزی خبر داد.

نعمت‌اله آلبوغبیش صبح امروز در نشست مشترک شهرستان‌های شادگان، حمیدیه و شوش که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فراهم کردن همه زیرساخت‌ها و امکانات موجود در بندر تجاری شادگان، این شهرستان آمادگی کامل خود را جهت همکاری با صادرکنندگان و تولیدکنندگان شهرستان‌های غیربندری استان در چارچوب قانون توسط شرکت‌های تعاونی مرزی و بخش خصوصی اعلام می‌کند.

وی در ادامه به تدوین دستورالعمل ساماندهی مبادلات مرزی و در راستای اجرایی کردن تاکیدات مقتدایی استاندار خوزستان در خصوص استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود در جهت تقویت صادرات و مساعدت به شهرستان‌های غیربندری استان اشاره کرد.

معاون فرماندار شادگان همچنین عنوان کرد: با توجه به ایجاد همه زیرساخت‌ها و امکانات موجود در بندر تجاری شادگان در جهت صادرات از این بندر، شهرستان شادگان آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با صادرکنندگان و تولیدکنندگان شهرستان‌های حمیدیه، هفتگل و شوش و همچنین تامین قسمتی از کالاهای مورد نیاز فروشگاه‌های خدماتی و مصرفی ادارات و سازمان‌ها و اتحادیه اصناف در چارچوب قانون توسط شرکت‌های تعاونی مرزی و بخش خصوصی این شهرستان اعلام می‌کند.

وی در ادامه، تامین کالاهای مورد نیاز فروشگاه‌های خدماتی و مصرفی شهرستان‌های یاد شده را مستلزم همکاری و تعامل مسئولان سه شهرستان دانست.

معاون فرماندار شادگان تصریح کرد: در راستای تامین کالاهای مورد نیاز فروشگاه‌های خدماتی و مصرفی ادارات و سازمان‌ها و اتحادیه اصناف شهرستان‌های حمیدیه، هفتگل و شوش توسط تعاونی‌های مرزنشینان با قیمت‌های مناسب و در اسرع وقت ممکن، نیازمند همکاری و تعامل همه‌جانبه مسئولان دستگاه‌های مرتبط است.

آلبوغبیش در پایان تاکید کرد: همه تجار و فعالان اقتصادی باید به بحث و تبادل‌نظر در خصوص قوانین و مقررات و نحوه صادرات و واردات بپردازند تا در نشست بعدی مورد بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

در این جلسه مقرر شد سایر شهرستان‌های غیرمرزی که از فرمانداری شادگان درخواست تشکیل جلسه هماهنگی دارند می‌توانند با همکاری و پیگیری کارگروه فعلی اقدام لازم را به‌عمل آورند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار