تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون حقوقی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت:
باید از ظرفیت نخبگان برای توسعه شادگان بهره گرفت
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید از ظرفیت نخبگان و پیشنهاد سازنده صاحب‌نظران برای توسعه شادگان بهره گرفت
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید از ظرفیت نخبگان و پیشنهاد سازنده صاحب‌نظران برای توسعه شادگان بهره گرفت.

حسین بنی‌اسد ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه نخبه می‌تواند با استفاده از استعدادهای خود در تمام زمینه‌ها تاثیرگذار بوده و همواره الگویی شایسته برای دیگران باشد افزود: شادگان از ظرفیت‌ها و نخبگان بی‌شماری برخوردار است و باید از ظرفیت آنها برای توسعه شادگان استفاده کنیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مهمترین مشکلات موجود در شهرستان شادگان افزود: در حال حاضر در زمینه مسائل اقتصادی، بیکاری مهمترین مشکل جامعه است.

وی از نرخ بالای بیکاری درشادگان ابراز نگرانی کرد و گفت: قرار گرفتن این شهرستان در ردیف دوم بیکاری در سطح خوزستان، تهدیدی جدی در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری و تحقق سیاست‌های اشتغالزایی دولت در این شهرستان به‌شمار می‌رود.

بنی‌اسد در خصوص ارائه راهکارهایی برای کاهش جمعیت بیکاران شهرستان عنوان کرد: فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی در شهرک‌های صنعتی، فعال کردن بندر شادگان و مدیریت صحیح آب کشاورزی برای تامین آب نخیلات این شهرستان از راهکارهایی است که می‌تواند به کاهش نرخ بیکاری شادگان کمک کند.

وی گفت: نبود آب کشاورزی را از مهمترین مشکلات اهالی روستاهای شادگان ذکر کرد و گفت: اگر فکری برای رفع معضل بی‌آبی نشود کشاورزی و دامداری این شهرستان رو به نابودی خواهد رفت.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مشکل اساسی کشاورزی شهرستان شادگان آب است، افزود: نبود آب برای کشاورزی در این شهرستان باعث به وجود آمدن خسارت زیادی به بخش کشاورزی شده است.

وی اضافه کرد: کشاورزان در انتظار تخصیص آب هستند و به دلیل نبود آب و انجام نشدن کشاورزی،‌ کشاورزان توانایی بازپرداخت وام‌های خود را ندارند.

بنی‌اسد با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در رفع مشکلات جامعه و فرهنگ‌سازی مسائل مختلف دارند گفت: نقش خبرنگاران در توسعه و آبادانی شهرستان شادگان بسیار با اهمیت می‌باشد و مسئولین بایستی از فرصت موجود بهترین بهره‌گیری را در جهت توسعه شهرستان بکار گیرند.

وی از خبرنگاران این شهرستان انتظار می‌رود با تیزبینی و نقد منصفانه به حل مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف بپردازند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان عنوان کرد: مسئولان باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش شبانه‌روزی داشته و در جهت رشد و پیشرفت شهرستان شادگان نهایت توان خود را صرف کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار