تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۴۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیکولیچ: به پیروزی مقابل نفت امیدواریم
مربی تیم فوتبال فولادخوزستان به پیروزی این تیم مقابل نفت تهران امیدوار است
مربی تیم فوتبال فولادخوزستان به پیروزی این تیم مقابل نفت تهران امیدوار است.

نناد نیکولیچ در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران درباره تاثیر برد بازی قبل بر روحیه بازیکنان فولاد اظهار کرد:هر بردی برای ما موفقیت است.علی رغم اینکه فصل را خوب شروع نکردیم، امیدوارم پیروزی در بازی گذشته یک نوع پیش زمینه برای گام های بعدی ما باشد.

وی ادامه داد:علی رغم اینکه خوب کار می‌کنیم، وضعیت ما سخت است و اینکه بخواهیم بار روحی و روانی را از روی بازیکنان برداریم، مشکل است، با این حال بازیکنان ما پس از پیروزی در دیدار قبل، خوب و شاداب کار کرده‌اند و برای بازی فردا مقابل نفت امیدوار شده‌ایم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت:تصمیم و انسجام ما این است که هر بازی محکم بازی کنیم و برای همین موضوع خودمان را آماده می‌کنیم.هر دو تیم نقاط ضعف و قوت یکدیگر را برای دیدار فردا آنالیز کرده‌اند و ما پنج بازی اخیر نفت را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم.امیدوارم این تیم ما باشد که از نقاط ضعف تیم مقابل استفاده می‌کند.

وی ادامه داد:ما چه در خانه و چه بیرون از خانه برای برد به زمین می‌رویم و باید بگویم برای دیدار فردا مشکلاتی از جمله مصدومیت بازیکنان داریم.همچنین برخی بازیکنان تیم های پایه به ما اضافه شده‌اند و باید بگویم ما این بازیکنان جوان را برای آینده فولاد آماده می‌کنیم نه اینکه برای اکنون فولاد مورد استفاده قرار گیرند. به هر حال هر بازی برای ما سخت است، از این جهت که برای پیروزی گام بر می داریم.

نیکولیچ درباره غایبان این تیم برای دیدار با نفت تهران گفت:شریفات سه اخطاره است و او را در اختیار نداریم.همچنین خالدی بیش از یک ماه خارج از تمرینات ما بوده است. جماعتی هم اگر چه به تیم اضافه شده ولی به خاطر دردهای مزمنی که دارد به صورت صد درصدی با تیم تمرین نمی‌کند. همچنین به خاطر اپیدمی سرما خوردگی نیز برخی بازیکنانمان دچار این مشکل شده اند.

وی افزود:در نبود هر بازیکن، بازیکنان دیگری هستند که جایگزین می‌شوند و کار خود را انجام می‌دهند و بهانه ای برای ما وجود ندارد چرا که به هر بازیکنی که در تیم است اطمینان داریم.

مربی تیم فولاد خوزستان درباره جذب بازیکن نیز عنوان کرد:ما درخواست های خود را در پست هایی که نیاز به بازیکن داریم به باشگاه ارائه داده‌ایم و یقینا باشگاه در فکر این است که تیم را با همکاری کادر فنی تقویت کند. با توجه به وضعیتی که در حال حاضر داریم، تیم نیاز به تقویت دارد.

علیرضا منصوریان و اسکوچیچ سرمربیان نفت و فولاد در نشست خبری قبل از بازی شرکت نکردند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار