تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده شادگان:
احداث موزه و آرامگاه «ملافاضل» در شادگان آغاز می‌شود
نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت موزه و آرامگاه ملا فاضل سکرانی شاعر نامدار اهل بیت(ع) در این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد
نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت موزه و آرامگاه ملا فاضل سکرانی شاعر نامدار اهل بیت(ع) در این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

عبدالله تمیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شاعر بزرگ شادگانی از وی به عنوان یکی از مفاخر بزرگ فرهنگ و ادب استان خوزستان و کشور نام برد و بر لزوم اجرای المان و طرح زیبای آرامگاه این شاعر تاکید کرد.

وی افزود: متاسفانه به رغم تلاش و پیگیری های فراوان به منظور تامین اعتبار ساخت مرقد ملافاضل از سوی نهادهای متولی حمایت از آثار و ارزش های فرهنگی و تاریخی استان همچون اداره کل میراث فرهنگی یا نهادها و دستگاه های دیگر، به دلیل کمبود اعتبارات دولتی هیچ نتیجه مثمرثمری حاصل نشد تا اینکه با رایزنی و پیگیری بسیار، سرانجام توانستیم مبلغ شش میلیارد ریال از طریق وزارت نفت برای این منظور تامین اعتبار کنیم.

تمیمی بیان کرد: حسب هماهنگی ها صورت گرفته، مقرر شد سازمان نوسازی مدارس استان خوزستان که در حال حاضر متولی انجام طرح توسعه حرم مطهر دانیال نبی(ع) است به عنوان کارگزار اجرای طرح آرامگاه مذکور معرفی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در جلسه ای که با مدیرکل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان داشتم بر لزوم انجام هماهنگی های لازم با هدف تسریع در اجرای طرح موزه و آرامگاه ملا فاضل سکرانی تاکید ویژه و خاصی داشتم تا در آینده نه چندان دور، شاهد کلنگ زنی احداث این یادمان زیبا باشیم.

تمیمی بیان کرد: در طرح موزه و آرامگاه ملا فاضل سکرانی هویت و نمادهای بومی و محلی کاملارعایت شده است.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: ملا فاضل سکرانی
:
:
:
آخرین اخبار