تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۰۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسر 20 درصد از قرارداد اعضای تیم فولاد
هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان به دلیل عملکرد ضعیف این تیم تا پایان هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، تمامی بازیکنان، اعضای کادرفنی و پشتیبانی این تیم را با کسر 20 درصد از کل مبلغ قراردادشان، جریمه کرد
هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان به دلیل عملکرد ضعیف این تیم تا پایان هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، تمامی بازیکنان، اعضای کادرفنی و پشتیبانی این تیم را با کسر 20 درصد از کل مبلغ قراردادشان، جریمه کرد.

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولاد در حالی که در نیمه نخست دیدار خود در هفته چهاردهم لیگ، با یک گل از تیم نفت تهران پیش بود و این نیمه را با برتری به پایان رساند، در نیمه دوم 2 گل دریافت کرد تا این گونه 3 امتیاز ارزشمند و حیاتی دیگر را از دست بدهد.

در همین حال علیرضا اژدری زاده، مدیرعامل باشگاه پس از پایان این دیدار به درخواست اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد در خصوص جریمه اعضای تیم، دستور لازم برای کسر 20 درصد از مبلغ قراردادها را صادر کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیش از این در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده که حضور فولاد در رده چهاردهم جدول اصلا جای توجیه ندارد و بنده به هیچ وجه از این شرایط رضایت ندارم و به شخصه معتقدم می توانستیم در یارگیری بهتر عمل کنیم.

گفتنی است، تیم فولاد خوزستان در حالی با 9 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی جای دارد که این تیم در چندین مسابقه گذشته، ابتدا از حریفانش پیش افتاده بود اما به دلیل ضعف مشهود بدنی بازیکنان و نبود برنامه ریزی های لازم برای حفظ نتیجه بازی، در دقایق باقیمانده دروازه اش را بازشده دیده است.
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار