تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۵۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصوریان: تفاوت‌مان با فولاد همین دو گل بود
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اهمیت برد مقابل فولاد خوزستان، گفت: تفاوت‌مان با فولاد همین دو گل بود
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اهمیت برد مقابل فولاد خوزستان، گفت: تفاوت‌مان با فولاد همین دو گل بود.

منصوریان: تفاوت‌مان با فولاد همین دو گل بود

علیرضا منصوریان در پایان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و نفت تهران در خصوص بازی، اظهار کرد: برای من به شخصه امروز خیلی مهم بود که بدانم بازیکنانم در یک جو تازه و در یک بازی بدون تماشاگر و با توجه به اینکه چهار پنج بازیکن اصلی را هم نداشتیم چگونه بازی می‌کنند که خوشبختانه عیار تیمم امروز مشخص شد. تفاوت ما با فولاد همین دو گل بود.

وی ادامه داد:‌ امروز بازیکنان با تجربه‌مان مثل ایمان مبعلی عالی بودند و در کنار او جوانان‌مان نیز بسیار خوب بازی کردند که به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما هشت بازیکن خوزستانی در تیم‌مان داریم که به آن‌ها هم خسته‌ نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تقدیر از امکانات ورزشگاه غدیر اهواز، عنوان کرد: من هر بار که وارد این ورزشگاه می‌شوم و از راهروهای آن رد می‌شوم واقعا تحت تاثیر این امکاناتی که خوزستان و این ورزشگاه دارد قرار می‌گیریم. خوزستان واقعا جایگاه والایی در فوتبال ما دارد.

وی گفت: پیش از شروع بازی به اسکوچیچ گفتم در فصل قبل ما هر دو برای قهرمانی می جنگیدیم ولی اکنون شرایط طوری رقم خورده که در این بازی باید برای همدیگر دعا کنیم که فکر می‌کنم اسکوچیچ در این بازی برای من دعا کرد.

منصوریان در خصوص تیم‌های نفتی حاضر در کشور نیز گفت: به نظر من اورجینال‌ترین تیم‌ها نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان هستند. در کنار این دو تیم، نفت تهران هم ساختار مستحکمی دارد ولی باید منطقی بود. هیچ اسپانسری برای نفت تهران، مسجد سلیمان و حتی نفت امیدیه هزینه‌ای نمی‌کند بنابراین این تیم‌ها باید از سوی وزارت نفت تغذیه شوند.

وی افزود: لازم است که به نفت‌های خوزستان هم نگاه ویژه‌ای شود، چرا که مردم در خوزستان با فوتبال زندگی می‌کنند. من هر سال هر بازیکنی که از خوزستان جذب تیمم می‌کنم اصلا دغدغه تکنیکی و تاکتیکی با او ندارم و فقط روی مسایل بدنسازی او کار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و بازی پلی‌آف نفت با الجیش قطر نیز عنوان کرد: ما با صخره بزرگی یعنی الجیش مواجه هستیم. ابتدا باید از این صخره عبور کنیم و بعد در خصوص گروه بندی رقابت‌ها صحبت کنیم. ما اگر در بازی پلی آف پارسال می‌باختیم در پلی‌آف باید می‌رفتیم و در قطر بازی می‌کردیم ولی با توجه به اینکه بازی سال گذشته‌مان را بردیم در بازی امسال نیز در پلی آف میزبان شدیم. در مجموع باید بگویم به نظر من اگر از سد الجیش رد شویم می‌توانیم از گروه‌مان در مرحله بعد صعود کنیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت تهران
:
:
:
آخرین اخبار