تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
بیکاری از خوزستان با اجرای ‌طرح 550 هزار هکتاری ریشه‌کن می‌شود
استاندار خوزستان گفت: بیکاری از خوزستان با اجرای ‌طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری ریشه‌کن می‌شود
استاندار خوزستان گفت: بیکاری از خوزستان با اجرای ‌طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری ریشه‌کن می‌شود.

عبدالحسن مقتدایی در حاشیه همایش سالانه مروجان و محققان کشاورزی خوزستان که در دانشگاه کشاورزی رامین برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های مربوط به کشاورزی استان باید تنظیم شده باشد به شکلی که نقطه نظرات محققان و مروجان اجرایی و موانع و کاستی‌ها در آن برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه انجمن‌ها و مجموعه‌های صنفی و تعاونی‌های تخصصی کشاورزی وظیفه دارند تا یافته‌های محققان را روستا به روستا عملیاتی کنند افزود: محققان باید یافته‌های خود را در قالب برنامه‌های تنظیم شده‌ای اصلاح کنند تا شاهد اجرایی شدن این ایده‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی باشیم.

استاندار خوزستان اضافه کرد: نتیجه هر تحقیقی نیز باید در قالب یک برنامه باید اجرایی شود و همچنین باید وظایف در کارهای تحقیقاتی مشخص باشد تا شاهد اجرایی شدن آن‌ها باشیم، با اجرای کارهای تکراری و روزمره نمی‌توان شاهد پیشرفت بود.

وی همچنین عنوان کرد: برای عملیاتی شدن ایده‌ها و تحقق آن‌ها باید پس از ارائه از سوی محققان بیانیه صادر شود و در قالب یک برنامه تدوین شده، مشخص شود که در طول سال چه کارهایی باید انجام گیرد.

مقتدایی در ادامه گفت: طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری یکی از فرصت‌های عملیاتی کردن ایده‌های محققان است که باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه خوزستان سرزمینی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوان در همه زمینه‌هاست افزود: با اجرای این طرح سالانه 10 هزار نفر از بیکاران استان دارای شغل شده و از بیکاری رهایی می‌یابند.

استاندار خوزستان در پایان، هدف از برگزاری این همایش در دانشگاه کشاورزی رامین را سابقه تاریخی و خدمتی این دانشگاه در سال‌های متمادی در بخش کشاورزی استان عنوان کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار