تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۷۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شادگان خبر داد:
کاشت 12 هزار اصله نهال در شادگان
تعداد 12 هزار اصله نهال خریداری و با هدف گسترش فضای سبز در این شهر کاشته می‌شود
شهردار شادگان از کاشت 12 هزار اصله نهال در این شهر خبر داد.

حسن مزبانی‌پور امروز اظهار کرد: تعداد 12 هزار اصله نهال خریداری و با هدف گسترش فضای سبز در این شهر کاشته می‌شود.

وی اضافه کرد: این تعداد اصله نهال در بلوارها، میادین، پارک‌ها و معابر سطح شهر کاشته خواهد شد که با هدف افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد فضاهای مفرح و سرسبز در شهر برای استفاده شهروندان با توجه به اثراتی که درختان بر زندگی دارند انجام می‌شود.

شهردار شادگان با اشاره به اینکه درختان در تولید اکسیژن نقش اساسی دارند و با افزایش کاشت درختان می‌توان تاثیر قابل توجهی در افزایش تولید اکسیژن ایجاد کرد، گفت: علاوه بر نقش اساسی درختان در بهبود هوا، زیباسازی محیط و ایجاد تاثیرات مثبت روانی از ویژگی‌های وجود درختان در سطح شهر و اطراف آن است.

مزبانی‌پور همچنین عنوان کرد: فراهم کردن فضای سبز، مفرح و زیبا با کاشت درخت محقق می‌شود که این امر در کاهش استرس‌های روحی، روانی و ایجاد نشاط در جامعه نیز موثر است.

وی ادامه داد: کم آبی یکی از مهم‌ترین بحران‌های عصر حاضر بوده و بحران آب نتیجه تخریب و نابودی فضای سبز است.

شهردار شادگان اضافه کرد: شهرداری شادگان در سال جاری و در راستای افزایش سرانه فضای سبز، جلب رضایتمندی شهروندان و همچنین ارتقای زیباسازی سطح شهر اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

مزبانی‌پور در پایان یادآور شد: تمام تلاش و توان خود را جهت ایجاد فضای زیبای شهری انجام خواهیم داد و امیدواریم شهروندان شادگانی هم با تعامل و همکاری با شهرداری در ایجاد محیطی سبز و زیبا ما را یاری کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار