تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۷۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانشگاه بهبهان
کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان وابسته به پارک علم و فناوری خوزستان افتتاح شد
خوزنیوز: کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان وابسته به پارک علم و فناوری خوزستان افتتاح شد.

همزمان با روز پژوهش ،فناوری و دانشگاه کار آفرین، کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری بهبهان باحضور حجت الاسلام والمسلمین شفیعی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، دکتر سیدنژاد رئیس دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان، دکتر رحیم مشاور رئیس پارک علم و فن آوری خوزستان ، هیئت رئیسه و جمعی از اساتید ، پرسنل و دانشجویان افتتاح شد.

دکتر رحیم در مراسم افتتاحيه کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری ضمن تبريك به  مناسبت افتتاح این مرکز، ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه بتواند با كاربردي كردن علوم مختلف به توسعه اقتصادي و تجاری  كشور كمك كند. وی پارك علم و فناوري را داراي اجزاي مختلفي دانست كه هماهنگ با هم كار مي كنند و بر نحوه رشد طرح‌هاي دانش بنيان نظارت كامل دارند.

وی در معرفی پارك علم و فناوري افزود:  سازماني است كه بوسيله متخصصان حرفه اي اداره مي شود و هدف اصلي آن افزايش ثروت جامعه از طريق تشويق و ارتقاء فرهنگ و نو آوري و افزايش توان رقابت در ميان شركت‌ها و موسساتي است كه متكي بر علم و دانش در محيط پارك فعاليت مي كنند كه اين امر هم به توسعه اقتصادي و هم به بالا رفتن فرهنگ عمومي كه سبب بومي سازي دانش مي شود كمك مي كند.

وی پارک علم و فناوری را بستری مناسب برای حمایت از جوانان مشتاق دانست و افزود: کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری در بخش های ثبت اختراع، ثبت مالکیت معنوی، ساخت نمونه صنعتی ، تکمیل طرح، توسعه بازار فروش ... هیچ محدوده سنی ،جنسی و تحصیلی نمی شناسد و در حد بضاعت خدمات به متقاضیان ارائه می نماید.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان نیز پس از افتتاح و بازدید از مرکز اظهار کرد: شهرستان بهبهان با داشتن استعدادهای بالای علمی و خلاقيتی در علوم ، تاسیس و تشكيل کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری در این شهرستان لازم و ضروری برشمردند و ابراز امیدواری نمودند که با راه اندازي این کانون شاهد شكوفايي در زمينه ايده هاي نو و نوآوري باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار