تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۸۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه آزاد ماهشهر خبر داد:
برگزاری همایش ملی مهندسی برق در دانشگاه ماهشهر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر از برگزاری نخستین همایش ملی مهندسی برق در این دانشگاه خبر داد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر از برگزاری نخستین همایش ملی مهندسی برق در این دانشگاه خبر داد.

مازیار نوعی امروز اظهار کرد: نخستین همایش ملی مهندسی برق 26 آذرماه جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش فراهم کردن زمینه‌ای جهت تعامل صنعت و دانشگاه است تا دانشگاه‌ها از آموزش محوری به سمت پژوهش محوری متناسب با نیازهای صنعت و جامعه حرکت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر افزود: در همایش ملی مهندسی برق هیئت علمی دانشگاه‌ها و صنعتگران حضور دارند، یافته‌ها و پژوهش‌ها به صورت مقاله و پروژه ارائه و در رابطه با آنها تبادل نظر می‌شود.

نوعی در رابطه با محور این همایش گفت: تمام تحقیقات مرتبط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در مهندسی الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، ابزار دقیق، شیمی و مواد و کامپیوتر ارائه می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه میان صنعت و دانشگاه باید ارتباط و پیوند برقرار شود عنوان کرد: پیوند و ارتباط بین این دو نهاد این فرصت را برای دانشگاه‌ها فراهم می‌کند که ماحصل پژوهش‌ها و یافته‌های خود را در اختیار  موسسات و نهادهای تولیدی و صنعتی قرار دهند تا روش‌های تولید خود را به روز کرده و قابلیت تولید را افزایش دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با بیان اینکه دانشگاه‌ها پیشگام توسعه صنعت هستند، گفت: صنعت باید نیازهای ‏خود را از دانشگاه بخواهد و دانشگاه نیز انعطاف لازم را از خود نشان دهد تا در نهایت یک الگوی مناسب ایجاد ‏شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار