تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۸۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اتاق بازرگانی اهواز و اوکراین برای تعامل تجاری توافق کردند
در نشست با نماینده اتاق بازرگانی اوکراین همه فرصت های تجاری اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت که بیشتر در بخش کشاورزی به نتایجی رسیدیم
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اهواز از موافقت به همکاری نماینده اتاق بازرگانی اوکراین با اتاق بازرگانی اهواز در دیدار از صنایع و کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: این نماینده تعامل تجاری با ایران را مثبت پیش بینی کرد.

سید سلطان حسینی روز چهارشنبه اظهار کرد: در نشست سه شنبه با نماینده تام الاختیار رئیس اتاق بازرگانی اوکراین نتایج خوبی حاصل شد که این نشست پیرو سفر هیات 80 نفری به کشورمان بوده است.

وی افزود: در نشست با نماینده اتاق بازرگانی اوکراین همه فرصت های تجاری اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت که بیشتر در بخش کشاورزی به نتایجی رسیدیم.

حسینی گفت: با توجه به اینکه بخش کشاورزی کشور اوکراین از کشاورزی در کشور ما پیشرفته تر است در زمینه واردات گندم به صورت ترانزیتی از این کشور بحث هایی شد که نتیجه این مباحث مثبت ارزیابی می شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اهواز یادآور شد: در کشور اوکراین ابزار و دستگاه های مکانیزاسیون پیشرفته کشاورزی دارد و می توان از کشاورزی مدرنیزه این کشور بهره برد.

وی ادامه داد: البته این بحث ها زمانی عملی می شود که تحریم ها برداشته شود و بتوان در بخش صادرات و واردات از کشور اوکراین وارد عمل شد.

نشست مشترک اتاق بازرگانی اهواز با نماینده اتاق اوکراین روز سه شنبه در سرسرای جلسات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار