تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۰۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گسترش 1 - فولاد 1؛ تقسیم امتیازات در تبریز
دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت
هفته پانزدهم لیگ برتر - استادیوم اختصاصی گسترش
گل: سعید دقیقی (70) - حسین ابراهیمی (3+90) / داور: سیدمهدی سیدعلی / کمک داوران: جواد مداح و علی دودانگه
اخطار: محمدامین درویشی (گسترش) - محمدرضا خانزاده و حسین مالکی (فولاد) / تماشاگر: دو هزار نفر

گسترش فولاد تبریز: گئورگی گئورگیف، مصطفی اکرامی،  محمد نصرتی، مرتضی اسدی، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی (90- سیدمحسن حسینی)، شهرام گودرزی (50- امیر کریمی)، محمد امین درویشی (61- سعید دقیقی) و داریوش شجاعیان.
سرمربی: فراز کمالوند

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، بهمن کامل، لئونارد مساریچ، محمدرضا خانزاده، مهرداد جماعتی (74- محمود مطلق زاده)، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، امیرحسین فشنگچی (57- حسین مالکی)، حسین ابراهیمی، عبدالله ناصری و مهدی دغاغله (81- بهمن جهان تیغ).
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نیمه اول دیدار گسترش تبریز و فولاد خوزستان از کیفیت بالایی برخوردار نبود. تیم فولاد که در زمین حریف بازی می کرد، با یک ترکیب تدافعی قدم به زمین گذاشته بود تا ضمن دفاع در زمین خودی چشم به ضدحملات داشته باشد. گسترش فولاد تبریز هم با اینکه در اکثر دقایق توپ را در زمین تیم مهمان به گردش درمی آورد ولی به غیر از دو سه صحنه نتوانست موقعیت های گلزنی زیادی داشته باشد.

حرکت محمد ابراهیمی در دقیقه 25 که با خروج سلیمی بی اثر ماند و شوت مگنو باتیستا در دقیقه 31 که از بالای دروازه فولاد به خارج رفت، تنها موقعیت های قابل ذکر تیم میزبان بود. ضمن اینکه ضربه عبدالله ناصری مدافع راست پیش تاخته فولاد در دقیقه 30 از بالای دروازه گسترش به بیرون رفت تا نیمه اول بدون گل مساوی تمام شود.

نیمه دوم با حملات فولاد آغاز شد و ضربه مهدی دغاغله در دقیقه 47 با واکنش خوب گئورگیف دفع شد. یک دقیقه بعد هم تیم گسترش در یک ضدحمله سریع صاحب فرصت شد که ضربه شهرام گودرزی به خارج رفت. پس از این دو صحنه، مربیان گسترش تبریز و فولاد خوزستان دست به تعویض هایی برای افزایش نیروهای تهاجمی دو تیم زدند تا به گل برسند.

پس از اینکه چند موقعیت نصف و نیمه روی دو دروازه خلق شد، تیم گسترش تبریز در دقیقه 70 توسط سعید دقیقی مهاجم تعویضی خود به گل رسید. این گل باعث شد بازی در 20 دقیقه پایانی از حساسیت بیشتری برخوردار شود اما در این دقایق دروازه های دوتیم خیلی کم تهدید شد و در حالی که بازی با همان یک گل رو به پایان بود، فولاد در یک ضدحمله در سومین دقیقه وقت تلف شده به گل مساوی رسید تا امتیازات تقسیم شود.

فولاد خوزستان با این تساوی از 15 بازی دور رفت صاحب 10 امتیاز شد و در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

شرح گل ها
1-0 (گسترش): محمد ابراهیمی در گوشه محوطه جریمه فولاد، علیرضا سلیمی را دریبل کرد و توپ را روی دروازه فرستاد تا سعید دقیقی مهاجم تعویضی گسترش با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه سرخ پوشان کند.

1-1 (فولاد): محمود مطلق زاده بازیکن تعویضی تیم فولاد خوزستان با یک پاس در عمق عالی به حسین ابراهیمی فرصت داد تا در یک موقعیت تک به تک با ضربه بغل پا، گل تساوی را وارد دروازه گسترش تبریز کند.

در حاشیه
* بازی در یک هوای بسیار سرد انجام شد. هوای سرد تبریز باعث شده بود تا بازیکنان ذخیره و کادر فنی فولاد خود را کاملاً بپوشانند.

* حسین ابراهیمی ،امیر حسین فشنگچی و مهدی بدرلو پیش از شروع بازی از تیم فولاد به سمت نیمکت تیم گسترش رفتند .

* از تیم گسترش فولاد تبریز محمد نصرتی و مهدی کیانی به سمت نیمکت فولادی ها رفتند.

* فراز کمالوند سرمربی گسترش‌فولاد در این مسابقه با کفش‌های قرمز رنگ تیمش را هدایت می‌کرد تا بدین وسیله ارادت خود را به تراکتورسازی و هواداران این تیم نشان دهد.

*در اواخر نیمه نخست بازی اعتراض نیمکت نشینان گسترش فولاد به تصمیمات داور، تذکر شدید داور مسابقه را در پی داشت.

* هواداران تبریزی از بازی استقبال خوبی را به عمل آوردند تا جایی که با وجود سردی هوا، بیش از 2 هزار نفر برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی گسترش حاضر بودند.

مرجع / خوزستان اسپرت
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار