تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۰۹۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز طرح جمع آوری متکدیان در شوش
شهرداری شوش با همکاری سایر دستگاهها ظرف مدت یک هفته نسبت به جمع آوری و تحویل متکدیان به ویژه متکدیان خارجی از سطح این شهر اقدام می کند
فرماندار شوش از اجرای طرح جمع آوری متکدیان از سطح این شهرستان خبر داد و گفت: شهرداری شوش با همکاری سایر دستگاهها ظرف مدت یک هفته نسبت به جمع آوری و تحویل متکدیان به ویژه متکدیان خارجی از سطح این شهر اقدام می کند.

رضا نجاتی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به برخی اخبار نگران کننده در خصوص بیماری آنفلوآنزا گفت: با اقدامات بهداشتی و درمانی صورت گرفته موردی از ابتلا به این بیماری در شهرستان شوش گزارش نشده است.

وی بر فراهم کردن تمهیدات لازم در این خصوص از طریق آموزش و اطلاع رسانی به موقع تاکید کرد و گفت: آموزش و اطلاع رسانی نقش مهمی در کاهش ابتلا به انواع بیماری ها دارد.

رییس شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان شوش خواستار آموزش دانش آموزان و خانواده ها در خصوص رعایت نکات بهداشتی شد و گفت: آموزش دانش آموزان از طریق برگزاری کلاس های توجیهی و توزیع بروشور می تواند تاثیر زیادی در این زمینه داشته باشد.

نجاتی همچنین در خصوص بیماری پوستی سالک نیز گفت: عوامل زیادی از جمله وجود نخاله های ساختمانی در شیوع این بیماری نقش دارند لذا از بخشداران و شهرداران انتظار می رود با همکاری مرکز بهداشت با تشکیل کمیته ایی و بسیج امکانات در جهت مبارزه با این بیماری در بخش ها و شهرها اقدام کنند.

فرماندار شوش بر آگاه سازی شهروندان در خصوص نحوه صحیح دفع نخاله های ساختمانی تاکید کرد و از برخورد با عوامل متخلف در این زمینه خبر داد و گفت: با افرادی که اقدام به تخلیه زباله های ساختمانی در حاشیه شهرها کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی بر اجرای طرح تشدید بازرسی از مکان های عمومی و پارک های سطح شهر و برخورد با مراکز عرضه قلیان نیز تاکید کرد.

در این نشست در خصوص طرح جمع آوری قلیان از سطح بوستان های شهری ، مشکل فاضلاب کوی نیرو و مسکن مهر و نیز نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی تصمیم گیری شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار