تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۰۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان خبر داد:
اجرای طرح زمستانه امداد و نجات در شادگان
سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان از اجرای طرح زمستانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر تا اسفندماه امسال در این شهرستان خبر داد
سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان از اجرای طرح زمستانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر تا اسفندماه امسال در این شهرستان خبر داد.

فریبرز تامرادی امروز اظهار کرد: طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر شهرستان شادگان تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت و طی آن داوطلبان جمعیت هلال احمر به مسافران و حادثه دیدگان احتمالی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: این خدمات شامل جست‌وجو و نجات، رهاسازی، انتقال مصدومان احتمالی به مراکز درمانی، اسکان و تغذیه اضطراری مسافران در راه مانده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان  تصریح کرد: طرح امداد و نجات زمستانه با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان و لزوم ایجاد ایمنی در راستای کاهش حداکثری حوادث ترافیکی و نیز ایجاد امکان تردد ایمن در جاده‌ها، مقابله با سرمازدگی و غیره اجرا می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: افزایش خدمات امداد و نجات، بهره برداری بهینه از ظرفیت و توان عملیاتی امدادگران در ماموریت‌های امداد و نجات و افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

تامرادی در پایان گفت: درمان سرپایی اضطراری نجات و کمک‌های اولیه درمانی ضروری به مصدومان، مجروحان تصادفات، سایر حوادث و سوانح از جمله خدمات جمعیت هلال احمر در طرح امداد و نجات زمستانی است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار