تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم‌مقام استقلال خوزستان:
به قهرمانی نیم‌فصل قانع نیستیم
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تیم ما به مرحله‌ای رسیده است که به قهرمانی نیم‌فصل قانع نیست
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تیم ما به مرحله‌ای رسیده است که به قهرمانی نیم‌فصل قانع نیست.

علی پورکیانی درخصوص قهرمانی نیم‌فصل تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهار کرد: سال گذشته زمانی که تیم به پلی‌آف راه پیدا کرد و توانست بقایش را در لیگ برتر اثبات کند، مسوولان باشگاه و اعضای هیات مدیره با هماهنگی‌ای که با سرمربی تیم داشتند، جهت جوان‌گرایی و حراست از حیثیت فوتبال استان، دست به یکسری تغییرات زدند.

وی افزود: مسوولان باشگاه و مدیرعامل باشگاه نیز از این موضوع حمایت کردند. ویسی هم که هنرش در جوان‌گرایی و پرورش جوانان است، با همکاری همکارانش یک تیم خوب را آماده کرد. این تیم با توجه به جوانی و جویای نام بودنش، تک ستاره ندارد و تمام بازیکنان آن ستاره و جویای نام هستند و همه‌ی این بازیکنان در آینده بسیار نزدیک می‌توانند در فوتبال ایران حرف برای گفتن داشته باشند.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره پاداش قهرمانی نیم‌فصل به اعضای تیم، گفت: قهرمانی نیم‌فصل یک افتخار نسبی است ولی نمی‌توان ارزش آن را کم کرد و تیم ما دست به یک کار خیلی خلاقانه زد. ما پاداش‌هایمان را براساس قوانین موجود به اعضای تیم می‌دهیم و ان‌شاءالله بازیکنان ما به دنبال قهرمانی در لیگ و کسب سهمیه آسیا هستند.

وی افزود: تیم ما به مرحله‌ای رسیده است که به قهرمانی نیم‌فصل قانع نیست و مردم خوزستان نیز توقع بسیاری از آن دارند. حمایت هیات مدیره و آقای نعمتی‌نژاد (مدیرعامل باشگاه) نیز به صورتی بوده است که تیم ما سال آینده از تیم‌های پرآوازه ایران خواهد بود.

پورکیانی در پاسخ به این سوال که مطمئنا با توجه به درخشش بازیکنان جوان تیم، تیم‌های بسیاری به دنبال آن‌ها خواهند آمد، واکنش شما در این زمینه چیست؟ گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و اگر حتی قرارداد هم نداشته باشند، باشگاه آن قدر به آن‌ها علاقه دارد و البته این علاقه نیز متقابل است که حاضر نیستند باشگاه‌شان را ترک کنند. به هر حال آن چه حاکمیت دارد، همدلی تیم، هماهنگی و بدون حاشیه بودن اعضای تیم است. ضمن اینکه ما هرگز بازیکنان‌مان را از دست نمی‌دهیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا اکنون زمان آن رسیده است که به فکر قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی باشید؟ عنوان کرد: من به شخصه به بازی بعدمان با سپاهان نگاه می‌کنم و نگاه نیز باید پله به پله باشد. من اعتقادم این است که پله‌ها باید یکی یکی طی شوند و ان‌شاءالله با این روند بتوانیم به مرحله قهرمانی هم برسیم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: از مدیران گروه ملی، بانک ملی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رییس هیات فوتبال خوزستان، تماشاگران، کارگران گروه ملی، رسانه‌ها و اعضای تیم‌های پایه‌مان بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار