تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۱۰۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقرار پایگاه امدادی در آزاد راه اندیمشک - پل زال
به منظور تسریع در خدمات رسانی به مصدومان حوادث رانندگی پایگاه امداد جاده ای در آزاد راه اندیمشک - پل زال در حال راه اندازی است
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت:به منظور تسریع در خدمات رسانی به مصدومان حوادث رانندگی پایگاه امداد جاده ای در آزاد راه اندیمشک - پل زال در حال راه اندازی است.

عباس نبوره روز شنبه در نشست هماهنگی با فرماندار اندیمشک افزود: تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی این پایگاه تامین شده و با جانمایی و آماده سازی مکان مورد نیاز این پایگاه بزودی راه اندازی خواهد شد.

وی راه اندازی پایگاه امداد جاده ای در آزاد راه اندیمشک - پل زال با توجه به تردد بالای خودرو در این مسیر را ضروری دانست.

نبوره بیان کرد:با توجه به اینکه فوریت های اندیمشک از شرایط مطلوبی از نظر نیرو ، امکانات و تجهیزات برخوردار می باشد لذا می توان از این امکانات در پایگاه امداد جاده ای بهره گرفت.

حمیدرضا گودرزی فرماندار اندیمشک نیز گفت: دسترسی نیروهای امدادی هلال احمر، فوریت های پزشکی و سایر نهادها برای امداد رسانی به مصدومان حوادث رانندگی در آزاد راه اندیمشک - پل زال تسهیل نبوده لذا راه اندازی پایگاه امداد جاده ای در این آزاد راه گام مهمی در کمک به مصدومان می باشد.

آزادراه پل زال - اندیمشک فاقد پایگاه امداد جاده ای است و هنگام بروز حوادث رانندگی در این مسیر از پایگاه‌های جاده ای هلال احمر و فوریت های پزشکی واقع در مسیرقدیم استفاده می گردد.

آزادراه پل زال – اندیمشک بخشی از کریدور سراسری 970کیلومتری تهران - بندر امام خمینی(ره) است که بخش هایی از این محور پیشتر در قالب بزرگراه و آزاد راه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

آزاد راه اندیمشک - پل زال به طول 45 کیلومتر نقش به سزایی در کاهش مصرف سوخت و حوادث رانندگی ، کاهش آلاینده های زیست محیطی، کوتاهی زمان سفر و ارتقاء ایمنی تردد خودرو ها دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار