تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۱۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین گلزن استقلال خوزستان:
باید مجسمه ویسی را بسازند/ اسکوچیچ را نفرین نکردم!
بهترین گلزن قهرمان نیم‌فصل معتقد است اهوازی‌ها باید مجسمه عبداله ویسی را در این شهر بسازند
بهترین گلزن قهرمان نیم‌فصل معتقد است اهوازی‌ها باید مجسمه عبداله ویسی را در این شهر بسازند.

حسن بیت‌سعید در خصوص قهرمانی استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول لیگ برتر پانزدهم گفت: بیشتر از قهرمانی تیم‌مان از این مسئله خوشحالم که مردم استان خوزستان را شاد کردیم. هم‌استانی‌های فوتبال‌دوست ما از نتایج ضعیف فولاد و استقلال اهواز خیلی ناراحت بودند ولی ما توانستیم کمی آنها را خوشحال کنیم.

وی افزود: همان‌طور که عبداله ویسی همیشه تأکید می‌کند نباید مغرور یا اشباع شویم. ما از سرنوشت تیم‌هایی مانند برق شیراز درس می‌گیریم و سعی می‌کنیم به دور از حاشیه همین روند را ادامه دهیم.

مهاجم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: البته حالا دیگر همه تیم‌ها، ما را مدعی قهرمانی می‌دانند و همین مسئله کار ما را سخت می‌کند ولی حالا باور کرده‌ایم که این کار شدنی است و علاوه بر کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی لیگ برتر نیز فکر می‌کنیم.

وی با اشاره به نقش پررنگ عبدالله ویسی در این موفقیت یادآور شد: تمام بازیکنان جوان و گم‌نام استقلال خوزستان به وی مدیون هستند اما توانستیم با قهرمانی نیم‌فصل جواب اعتماد ویسی را بدهیم. من اعتقاد دارم باید مجسمه عبدالله ویسی در اهواز ساخته شود.

بیت‌سعید با تأکید بر نتایج ضعیف فولاد در این فصل اذعان داشت: "دراگان اسکوچیچ" حتی اجازه نداد با فولاد تمرین کنم. من نفرینی نکردم ولی حالا ما صدر جدول هستیم و تیم او نتیجه نگرفته است.

وی در مورد آقای گلی لیگ برتر پانزدهم نیز گفت: خیلی‌ها به رقابت من و مهدی طارمی اشاره می‌کنند. هنوز یک نیم‌فصل باقی مانده و نکته مهم برای من موفقیت استقلال خوزستان است. البته نمی‌گویم که آقای گلی برایم مهم نیست ولی مهدی (طارمی) هم آقای گل شود چون جنوبی است ناراحت که هیچ، خوشحال هم می‌شوم.

مرجع / میزان
:
:
:
آخرین اخبار