تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری دوره‌های بازیگری در باغملک
انجمن نمایش شهرستان باغملک جهت تربیت هنرمندان در عرصه نمایش و نمایشنامه‌نویسی کلاس‌های بازیگری را در خانه فرهنگ برگزار می‌کند
انجمن نمایش شهرستان باغملک جهت تربیت هنرمندان در عرصه نمایش و نمایشنامه‌نویسی کلاس‌های بازیگری را در خانه فرهنگ برگزار می‌کند.

احسان نیکبخت، سرپرست انجمن نمایش شهرستان باغملک، با اعلام این خبر گفت: جهت بالا بردن کیفیت کار و فعالیت هنرمندان نمایش و تربیت هنرمندان جدید در عرصه نمایش و نمایشنامه‌نویسی کلاس آموزشی از این هفته  در خانه فرهنگ برگزار خواهد شد.

نیکبخت گفت: مجتبی مقدم و فرخ بکزاهدی از پیشکسوتان و هنرمندان شهرستان به عنوان مربیان و آموزش دهندگان نمایش در این کلاس‌ها حضور دارند.

وی افزود: اولین دوره برگزاری با استقبال بیش از ٦٠ نفر بالای ١٦ سال روبه‌رو شده و امید است که در هفته‌های آینده تعداد علاقه‌مندان و هنرمندان بیشتر شود.

سرپرست انجمن نمایش باغملک گفت: اولین جلسه آموزش به معرفی نمایش و رعایت اصول اولیه نمایش شامل حس، بیان و حرکت بوده که در هفته‌های آینده این کلاس‌ها ادامه خواهند داشت و در موضوعات دیگر آموزش داده خواهد شد.

وی گفت: این کلاس‌ها هر هفته جمعه‌ صبح به مدت دو ساعت در خانه فرهنگ برگزار خواهد شد.

سرپرست انجمن نمایش باغلمک گفت: علاقه‌مندان جهت اطلاع و ثبت نام به روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک مراجعه نمایید.

این کلاس‌ها به صورت رایگان توسط انجمن نمایش شهرستان باغملک برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: باغملک
:
:
:
آخرین اخبار