تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۲۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جلسه ساماندهی صنوف مزاحم آبادان تأکید شد:
لزوم جانمایی و ساماندهی برای صنوف مزاحم در آبادان
اعضای شورای شهر آبادان برچیدن مشکلات ترافیکی و زیست محیطی را با جانمایی برای صنوف مزاحم خواستار شدند
اعضای شورای شهر آبادان برچیدن مشکلات ترافیکی و زیست محیطی را با جانمایی برای صنوف مزاحم خواستار شدند.

جلسه ساماندهی صنوف مزاحم روز یکشنبه در محل شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد و در آن، اعضای شورا و شهردار آبادان در خصوص برطرف سازی مشکلات و موانع صنوف مزاحم در شهر آبادان بحث، تبادل نظر و اعلام برنامه کردند.

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر آبادان در خصوص چند معضل ترافیکی و زیست محیطی در سطح شهر آبادان با شهردار صحبت‌هایی را مطرح کردند و از وی در خصوص برطرف سازی این معضلات توضیح و برنامه خواستند.

عضو شورای شهر آبادان در این نشست، از عدم ساماندهی صنوف مزاحم در آبادان انتقاد و اظهار کرد: شهرداری آبادان باید بدون مماشات با کسی، نسبت به جمع آوری دست فروشان اقدام کند.

خلیل جنامی عنوان کرد: باید برنامه‌ای برای شهر آبادان تدوین کرد که آیندگان نیز از وجود آن بهره ببرند و صرفا این برنامه ریزی برای انجام موقت و کوتاه مدت انجام نشود.

رئیس شورای شهر آبادان نیز در این نشست، نسبت به عدم وجود یک بازارچه خرما در شهری که معدن این محصول است و سالانه صادرات زیادی را در این حوزه در کارنامه خود دارد گلایه داشت و اشاره کرد: اغلب مسافران از سوغات آبادان سوال می کنند، در این خصوص مکان مشخصی برای عرضه سوغات آبادان وجود ندارد و باید در این خصوص هرچه زود‌تر جانمایی صورت پذیرد.

سید فیاض موسوی خاطرنشان کرد: اگر بازاری در این خصوص ایجاد شود به طور قطع یک انگیزه در بین باغ داران ایجاد خواهد شد تا محصول خود را با کیفیت بهتری عرضه کنند و با یکدیگر رقابت داشته باشند.

در این نشست شهردار آبادان نیز به توضیح و ارائه برنامه‌های خود پرداخت و یادآور شد: کار ساماندهی مشاغل مزاحم شهری یک کار بین بخشی محسوب می‌شود و نباید انتظار داشت که شهرداری آبادان این بار سنگین را به دوش کشیده و اجرا کند.

محمودرضا شیرازی در این نشست تأکید کرد: چند مکان برای ایجاد بازارهای خرما، اتومبیل و چند شغل دیگر جانمایی شده و در غالب لایحه تحویل شورا خواهد شد.

در ادامه این نشست به اعلام برنامه از سوی شهردار آبادان دنبال شد و اعضای شورا نیز در این خصوص نظرات و سوالات خود را مطرح کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار