تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۲۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش خبر داد:
طرح احداث «کندرو» در کنار جاده اصلی ورودی شوش
فرماندار شوش از ایمن‌سازی مسیر شهرک دانش به شوش با پیش‌بینی طرح احداث کندرو و روشنایی این مسیر خبر داد
فرماندار شوش از ایمن‌سازی مسیر شهرک دانش به شوش با پیش‌بینی طرح احداث کندرو و روشنایی این مسیر خبر داد.

رضا نجاتی در سومین نشست شورای ترافیک شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با ابراز تشکر از اقدامات مثبت ترافیکی اعضای این شورا در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: در ایام سوگواری اربعین حسینی، پلیس راهور، پلیس راه، شهرداری‌ها، راه و شهرسازی و بخشداران شهرستان، تلاش زیادی کردند تا شرایط خوبی در زمینه مدیریت ترافیکی داشته باشیم.

وی ادامه داد: مدیریت و پشتیبانی حرکت عظیم زائران اربعین حسینی و حضور همه جانبه شورای ترافیک در این حرکت مردمی کاری بزرگ و بسیار سنگین بود که خوشبختانه مسئله تردد زوار بدون کمترین مشکلی محقق ‌شد.

فرماندار شوش با بیان اینکه موضوع ترافیک همواره وجود دارد، افزود: با توجه به توسعه شهرها، و تحول در حمل و نقل و افزایش ماشین‌های شخصی، روز به روز بر اهمیت و ضرورت توجه به مسئله روانسازی ترافیک افزوده می‌شود.

نجاتی خاطرنشان کرد: شهرستان شوش به دلیل قرار گرفتن در جاده ترانزیتی، رفت و آمد راهیان نور، بحث میراث فرهنگی و مشاغل کشاورزی، یکی از شهرهای پرتردد در سطح استان است.

رئیس شورای ترافیک شوش با اشاره به ضرورت حذف دوربرگردان حادثه‌خیز در مسیر شهرک دانش به شوش، از ایمن سازی این مسیر خبر داد و گفت: در کنار جاده اصلی، احداث باند کندرو مورد تأکید اعضای شورای ترافیک قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه باند کندرو در مسیری حدود یک کیلومتر از ورودی شوش تا شهرک دانش پیش‌بینی شده است، ادامه داد: این باند می‌تواند نقش زیادی در کاهش بار ترافیک و حوادث و دسترسی بی‌خطر شهروندان به راه‌های ارتباطی شود.

در این جلسه به موضوع استانداردسازی سرعت گیرها، استمرار در توجه ویژه به اجرای برنامه‌های فرهنگ ترافیک در سطح مدارس، رفع سد معبر توسط وانت‌های دست فروش در خیابان‌های اصلی و چهارراه شوش و پیگیری ساماندهی آنان توسط شهرداری به‌عنوان اولویت در جدول برنامه‌های شورا قرار گرفت.

پیش از این نیز در جلسه‌های شورای ترافیک شوش، خط کشی معابر شهری و جاده‌ها، ساماندهی ایستگاه خودروهای سواری روستایی و مینی‌بوس‌های روستایی، ساماندهی تاکسی‌های درون شهری و خودروهای دوره گرد، جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در محدوده شهر شوش و هدایت آنها به جاده کمربندی، نصب چراغ راهنما در چهارراه بهداشت و میدان معلم و نیز چهارراه ارشاد به تصویب اعضای شورای ترافیک شهرستان شوش رسیده بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار