تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان اندیمشک:
کوتاهی در بهداشت و سلامت شهروندان پیگرد قانونی دارد
کسانی که در زمینه بهداشت و سلامت شهروندان کوتاهی کنند طبق قانون تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند
دادستان اندیمشک گفت: کسانی که در زمینه بهداشت و سلامت شهروندان کوتاهی کنند طبق قانون تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند.

صادق جعفری چگنی روز یکشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی اندیمشک از کشتار و زنده فروشی مرغ، معتادان کارتن خواب ،فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و گداهای ولگرد به عنوان تهدیدی برای سلامت شهروندان نام برد و افزود: دستگاه‌های متولی باید برای حل این معضلات بهداشتی به طور جدی وارد عمل شوند.

فرماندار شهرستان اندیمشک نیز در این نشست بر جمع آوری و دفن بهداشتی زباله های شهری به منظور حفظ سلامت شهروندان تاکید کرد و گفت: شهرداری اندیمشک توجه جدی نسبت به جابجایی محل دفن زباله های شهری داشته باشد.

حمیدرضا گودرزی اظهار کرد: حفظ سلامت منابع زیرزمینی بسیار مهم است و این امر با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد.

وی همچنین از شهرداری خواست نسبت به اتلاف سگ های ولگرد توجه بیشتری داشته باشد و این موضوع نیاز به مصوبه شورای شهر ندارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از خدمات انجام شده گفت: امکانات و تجهیزات مناسبی در راستای امور درمانی شهروندان به بیمارستان افزوده شده و در همین راستا بیمارستان بخش الوار هم مراحل پایانی ساخت را سپری می کند.

احمد مجیدی افزود: مصوبات شورای سلامت باید از سوی ادارات اجرایی شوند و هر دستگاهی که در این زمینه کوتاهی کند باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

وی همچنین از انجام بازرسی های مستمر بهداشتی در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: در بازرسی های بهداشتی انجام شده با واحدهای عرضه قلیان برخورد شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار