تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۲۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین بسیج جامعه پزشکی خوزستان خبر داد:
اعزام تیم پزشکی به منطقه محروم «موران» کارون
چهل و دومین اکیپ پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی جامعه پزشکی به منطقه محروم و کم‌برخوردار "موران" از توابع شهرستان کارون چهارم دی‌ماه امسال اعزام می‌شود
جانشین بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: چهل و دومین اکیپ پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی جامعه پزشکی به منطقه محروم و کم‌برخوردار "موران" از توابع شهرستان کارون چهارم دی‌ماه امسال اعزام می‌شود.

عبدالنبی عبیداوی امروز اظهار کرد: چهل و دومین اکیپ پزشکی تخصص و فوق‌تخصص جامعه پزشکی به منطقه محروم و کم‌برخوردار "موران" از توابع شهرستان کارون چهارم دی‌ماه امسال اعزام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این اکیپ تخصصی 25 پزشک متخصص و فوق‌تخصص در زمینه‌های چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارتوپدی، جراح عمومی، گوش، حلق و بینی، قلب، ارولوژی، مغز و اعصاب، رادیولوژی و سونوگرافی به بیماران این منطقه به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی خوزستان افزود: ضمنا قبل از یکماه بیماریابی توسط پزشکان عمومی مرکز بهداشت و درمان شهرستان کارون انجام گرفته که از بین 6 هزار بیمار مورد معاینه 500 تا 600 بیمار برای معاینه و مشاوره تخصصی به سازمان بسیج جامعه پزشکی معرفی شده که توسط این پزشکان متخصص و فوق تخصص ویزیت خواهند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این خصوص جلساتی با فرمانداری، آموزش و پرورش، مدیریت بهداشت و درمان و سپاه کارون برای هماهنگی انجام گرفته است.

عبیداوی در پایان، با بیان اینکه دارو به صورت رایگان به بیماران داده می‌شود، عنوان کرد: همچنین بیمارانی که پس از معاینات تخصصی نیاز به عمل جراحی، ادامه درمان و بستری داشته باشند به مراکز و بیمارستان‌های دولتی دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز معرفی و به صورت کاملا رایگان درمان می‌شوند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهرستان کارون
:
:
:
آخرین اخبار