تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسدی رییس نظام صنفی کشاورزی خوزستان در جمع دانشجویان:
آب ؛ سرمایه خوزستان برای توسعه است
منابع آبی خوزستان در قالب ده‌ها طرح به شکل غیرمنطقی در حال انتقال است و این در حالی است که به ما می گویند این انتقال تنها برای مصرف شرب آب است
خوزنیوز: رییس نظام صنفی کشاورزی خوزستان در همایش نقش بحران آب در آینده توسعه ایران و خوزستان در جمع دانشجویان گفت: کشاورزی و صنایع تبدیلی بهترین راهکار برای اشتغالزایی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

به گزارش خوزنیوز؛ مسعود اسدی با اشاره به اهمیت حفظ منابع آبی استان گفت: منابع آبی خوزستان در قالب ده‌ها طرح به شکل غیرمنطقی در حال انتقال است و این در حالی است که به ما می گویند این انتقال تنها برای مصرف شرب آب است اما عملا می بینیم که این آب به استفاده صنعت و کشاورزی می رسد.

مسعود اسدی، آب را سرمایه ای برای توسعه صنعت استان برشمرد و افزود: حتی اگر توسعه صنایع بزرگ را راه حل نهایی توسعه استان بدانیم باز هم آب یکی از مزیت های مهمی بود که به اتکای آن می توانستیم سرمایه گذاران را به خوزستان بکشانیم. حال اینکه مزیت ما را هم به استان های دیگر می برند طبیعی است سرمایه گذاران به استانهایی که صنعت پیشرو، آب و هوای مناسب و زیرساخت‌های بهتری از خوزستان دارند تمایل بیشتری خواهند داشت بنابراین انتقال آب‌های خوزستان هم به محیط زیست و هم به صنعت خوزستان آسیب می زند.

گفتنی است رییس نظام صنفی کشاورزی خوزستان در حاشیه این همایش به سوالات دانشجویان پاسخ داد.
:
:
:
آخرین اخبار