تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۵۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
خدمات رسانی به مناطق محروم تسریع شود
فرماندار شهرستان شوش اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری در راستای عمران شهری را قابل تقدیر دانست و گفت: حاشیه نشینان نیز باید از امکانات و خدمات شهری مناسب بهره مند شوند
فرماندار شهرستان شوش اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری در راستای عمران شهری را قابل تقدیر دانست و گفت: حاشیه نشینان نیز باید از امکانات و خدمات شهری مناسب بهره مند شوند.

رضا نجاتی روز چهارشنبه در بازدید میدانی از طرح های در دست ساخت شهرداری شوش یکی از اولویت های کاری شهرداری را رسیدگی به مناطق حاشیه ای و نیز ساماندهی و بهسازی این مناطق عنوان کرد و افزود: خدمات رسانی به این مناطق محروم باید تسریع شود.

وی با بیان اینکه هدف مسوولان و خادمان مردم در نظام اسلامی باید خدمت صادقانه و بی منت به مردم باشد افزود: بازدید از طرح های عمرانی در دست اجرا از سوی شهرداری شوش با هدف بررسی روند اجرای این طرح ها و سنجش میزان رضایت مندی مردم از اجرای این طرح ها صورت گرفت.

فرماندار شوش گفت: بهسازی و ساماندهی میدان و بلوار ورودی شهر شوش از جمله طرح های مهم شهرداری است که اجرای آن چشم انداز شهر را بهبود می بخشد.

شهردار شوش نیز در این بازدید گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 125 هزار متر آسفالت ریزی در سطح معابر شهری شوش انجام شده است.

یوسف زمانی اصل از ادامه آسفالت ریزی معابر اصلی و فرعی خبر داد گفت: تا پایان سالجاری حجم عملیات آسفالت خیابان ها در شهر شوش به 200 هزار مترمربع خواهد رسید.

در این بازدید روند اجرای طرح های روکش و لکه گیری آسفالت معابر فرعی شهر، جدول گذاری، پیاده روسازی، ایجاد بازارچه خود اشتغالی در ورودی شهر شوش، فاز دوم پارک مهارت و سایر پروژه های عمران شهری شهرداری شوش مورد بررسی قرار گرفت.

شهرستان شوش با 200 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است. محوطه باستانی شهر شوش اوایل امسال به ثبت جهانی رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار