تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۷۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان ستاره تیمی‌ست نه فردی
هیچ بازیکنی از استقلال خوزستان جدا نمی‌شود
هیچ بازیکنی قصد خروج و جدایی از استقلال خوزستان را ندارد و ما هم در مقابل علاقه مندیم با این نفرات ادامه همکاری دهیم
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: هیچ بازیکنی قصد خروج و جدایی از استقلال خوزستان را ندارد و ما هم در مقابل علاقه مندیم با این نفرات ادامه همکاری دهیم.

علی پورکیانی امروز اظهار کرد: در دو فصل گذشته نتوانستیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم که این عدم نتیجه گیری دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد.

وی گفت: در دو فصل گذشته تیم ما یک تیم تازه وارد بود و به تازگی در لیگ بر‌تر فوتبال کشور کار خود را آغاز کرده بودیم، اما موفق به حضور مستمر در دو فصل لیگ بر‌تر بودیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: سال گذشته حتی در پلی‌آف جام حذفی نیز حضور پیدا کردیم که با تصمیمات مدیریت کارخانه و هیئت باشگاه، از حضوردر این مرحله انصراف دادیم.

پورکیانی عنوان کرد: نظر مدیریت بر این بود که اگر قرار است تیم داری کنیم، باید این کار به بهترین شکل صورت پذیرد، پتانسیل فوتبال خوزستان این نیست که ما آخر جدول باشیم و حال که چنین وضعیتی وجود دارد، با حضور در پلی آف قرار است چه اتفاقی پیش آید.

وی اشاره کرد: این تصمیمات در سال جاری باعث شد تا اختیاراتی به سرمربی تیم در ابتدای فصل 94 ـ 95 داده شد، خوشبختانه ویسی نیز نسبت به جوان گرایی این تیم اقدام کرد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تاکید کرد: باشگاه تعدادی بازیکن جویای نام به این تیم آورد و کادر‌ فنی هم تلاش خود را در این زمینه انجام داد و در موعد مقرر تمرینات بدنسازی انجام شد و تیم را روانه مسابقات لیگ بر‌تر کردیم.

وی با بیان اینکه مجموعه استقلال خوزستان با توانایی بازیکنان و کادر فنی خود به عنوان نخست دست یافت، افزود: حمایت بی‌دریغ رسانه‌ها، مسئولان استان، مدیران کارخانه واعضای هیئت مدیره در قهرمانی نیم فصل بی‌تاثیر نبود و این قهرمانی در نیم فصل بار ما را سنگین و مسئولیت ما را بیشتر کرده است.

این مسئول گفت: سعی داریم در 15 هفته آینده لیگ بر‌تر به نحو شایسته‌ای در مسابقات حضور پیدا کنیم تا اینکه بتوانیم سهمیه آسیایی یا قهرمانی در لیگ بر‌تر را به این استان فوتبال‌خیز و ورزش دوست هدیه کنیم.

پورکیانی با تاکید بر عدم جدایی بازیکنان فعلی از مجموعه استقلال خوزستان یادآور شد: در جلساتی که با سرمربی تیم برگزار شد، عنوان کرد: هیچ بازیکنی قصد خروج و جدایی از استقلال خوزستان را ندارد و ما هم در مقابل علاقه‌مندیم با این نفرات ادامه همکاری دهیم.

وی اضافه کرد: استقلال خوزستان ستاره تیم است نه فردی، همه بازیکنان به نوعی در این تیم ستاره هستند و با تقویتی که در نیم فصل انجام خواهیم داد، می‌توانیم از جایگاه واقعی فوتبال خوزستان دفاع کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: در انتظار لیست ویسی برای جذب بازیکن در نیم فصل هستیم، ضمن اینکه دو بازی سخت و نفس گیر، در پنجم و 10 دی‌ماه جاری به مصاف پرسپولیس و سپاهان می‌رویم از تماشاگران انتظار داریم که حامی تیم استقلال خوزستان در این آوردگاه سخت باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار