تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۷۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: سپاهان از تک موقعیت خود نهایت استفاده را برد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که سپاهان در این بازی از تک موقعیت خود نهایت استفاده را داشت، گفت: در روزی که باید می‌بردیم، مساوی کردیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که سپاهان در این بازی از تک موقعیت خود نهایت استفاده را داشت، گفت: در روزی که باید می‌بردیم، مساوی کردیم.

 عبدالله ویسی در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان، اظهارکرد: خوشحالم که مردم فوتبال‌فهم خوزستان امروز به ورزشگاه آمدند و تیم ما را حمایت کردند و واقعا دمشان گرم.

وی ادامه داد: امیدوارم تیم‌های دیگر خوزستان هم آن قدر خوب بازی کنند تا این هوادارانی که امروز آمدند باز هم به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان ای نکه یک بازی سخت و زیبا را همگان شاهد بودند، عنوان کرد: سپاهان در این بازی از تک موقعیت خود استفاده کرد و به گل رسید، چرا که آن‌ها تیمی حرفه‌ای هستند و قدر موقعیت‌ها را می‌دانند. ما در نیمه اول از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و در روزی که باید می‌بردیم، نبردیم ولی با این حال از این که بازی زیبایی را دیدم خوشحالم.

وی در پاسخ به سوالی درباره این که سیف‌اللهی در بازی قبل از ابتدا در ترکیب تیم بود و مورد تعریف و تمجید خود او و کارشناسان قرار گرفت و این که چرا در این بازی از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت؟ بیان کرد: این مسئله یک بحث تاکتیکی بود و تشخیص دادیم که سیف‌اللهی را از دقیقه 60 به بعد به زمین بفرستیم. امروز به جای سیف‌اللهی، رحیم زهیوی بازی کرد و اتفاقا گل هم زد. بنابراین نمی‌شود به این مسئله ایراد گرفت.

ویسی در پاسخ به سوال دیگری درباره این که به نظر می‌رسد استقلال خوزستان در این بازی چوب موقعیت‌های بی‌شماری که در نیمه نخست از دست داد را خورد و به تساوی رسید، گفت: من این مسئله را در رختکن هم به بازیکنان گفتم و به آن‌ها گوشزد کردم که سپاهان تیم خوب و حرفه‌ای است و از تک موقعیت‌ها بهترین استفاده را می‌کند که همین طور هم شد. به آن‌ها گفته بودم اگر سپاهان گل بزند ما باید برای رسیدن به گل به دنبال آن‌ها بیفتیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار