تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونمایی از کتاب «یادنامه سردار حاج سید حمید تقوی‌فر»
کتاب «سردار سامراء؛ یادنامه سردار سرتیپ پاسدار حاج سید حمید تقوی فر» که به همت مؤسسه فرهنگی هنری ابناءالرسول(ص) منتشر شده است، رونمایی خواهد گردید
کتاب «سردار سامراء؛ یادنامه سردار سرتیپ پاسدار حاج سید حمید تقوی فر» که به همت مؤسسه فرهنگی هنری ابناءالرسول(ص) منتشر شده است، رونمایی خواهد گردید.

رونمایی از کتاب «یادنامه سردار حاج سید حمید تقوی‌فر»

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سامراء پاسدار رشید اسلام «حاج سید حمید تقوی فر» از یادنامه ای که به پاسداشت این شهید منتشر گردیده است رونمایی می شود.

کتاب "سردار سامراء؛ یادنامه سردار سرتیپ پاسدار حاج سید حمید تقوی فر" به همت «روح الله پورطالب» و «تحریریه خبرگزاری ابنا» تدوین شده است.

این کتاب شامل سه مقدمه و چهار فصل است؛ در فصل اول با عنوان "همراه با سردار سامراء" زندگینامه و معرفی شهید تقوی‌فر از زبان خود و خانواده ایشان آمده است؛ در فصل دوم با عنوان "در سوگ سردار سامراء" پیام‌های تسلیت شخصیتهای کشوری و لشکری و نیز سخنرانی‌های یاران آن عزیز درج شده است؛ در فصل سوم با عنوان "در وصف سردار سامراء" دل‌نوشته‌هایی به قلم دوستان و همرزمان شهید تقوی‌ منتشر شده است؛ و در فصل چهارم با عنوان "به یاد سردار سامراء" گفتگوهایی که در طول این یک سال درباره این شهید انجام شده، به زیور طبع آراسته گردیده است.

همچنین در انتهای کتاب، چهار پیوست به تکمیل محتوای کتاب کمک کرده است؛ از جمله: "فهرست اعلام"، "آلبوم تصاویر" و "روزشمار شهادت و مراسم گرامیداشت شهید".

کتاب سردار سامراء در 312 صفحه در قطع رقعی، از سوی "جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین" تهیه و در "انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری ابناءالرسول(ص)" وابسته به مجمع جهانی اهل بیت(ع) منتشر گردیده است.

کتاب سردار سامراء، هشتمین کتاب از محصولات مکتوب مؤسسه فرهنگی هنری ابناءالرسول(ص) محسوب می شود.    

مراسم اولین سالگرد شهادت سردار تقوی فر از ساعت 15 تا 17  یکشنبه ششم دی 1394 در "مسجد ولی عصر(عج)" در تهران، خیابان وزراء، پشت پارک ساعی، برگزار می شود.

شایان ذکر است سردار تقوی فر مؤسس و مستشار "سرایا الخراسانی" (از نیروهای بسیج مردمی عراق) روز ششم دی 1393 در منطقه "عزیزبلد" عراق مورد اصابت تروریست های تکفیری داعش قرار گرفت و به شهادت رسید.
:
:
:
آخرین اخبار