تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۹۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
حماسه 9 دی یک حرکت عظیم مردمی بود
حماسه 9 دی یک حرکت عظیم مردمی بود و این حرکت همانند حرکت‌های اوایل انقلاب و برای همیشه در تاریخ و ذهن مردم ماندگار شد
فرماندار شادگان گفت: حماسه 9 دی یک حرکت عظیم مردمی بود و این حرکت همانند حرکت‌های اوایل انقلاب و برای همیشه در تاریخ و ذهن مردم ماندگار شد.

بهروز فرج الهی امروز به سالروز 9 دی اشاره و اظهار کرد: حماسه 9 دی از جلوه‌های اعتقادی و مردمی ایران است که به‌‌صورت خودجوش از اصول و ارزش‌های اعتقادی خود دفاع کردند.

وی افزود: ملت ایران در جریان 9 دی 88 پایبندی خود را به انقلاب نظام و رهبری ثابت کردند و با بصیرت و آگاهی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

فرماندار شادگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با حماسه ماندگار 9 دی گفت: در این روز مردم براساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند برخلاف تبلیغات فتنه‌گران مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردار هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری از حماسه 9 دی به‌عنوان روز بصیرت‌افزایی یاد کرده‌اند، افزود: روز 9 دی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و نام این روز در تقویم مزین به نام بصیرت است.

فرج‌الهی درپایان حضور مردم در حماسه نهم دی را از انقلاب‌های دیگر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و تصریح کرد: ملت با راهپیمایی بر علیه فتنه‌گران چنان مشت کوبنده‌ای بر دهان دشمنان زدند و کشور را در مسیر امنیت محور بودن قرار دادند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار