تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۲۰۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مردم و مسئولان
از "دیوار مهربانی" در رامهرمز رونمایی شد
با حضور مردم و مسولان شهری رامهرمز، از "دیوار مهربانی" در این شهرستان رونمایی شد
با حضور مردم و مسولان شهری رامهرمز، از "دیوار مهربانی" در این شهرستان رونمایی شد.

امام جمعه رامهرمز ظهر امروز در مراسم رونمایی از دیوار مهربانی در این شهر اظهار کرد: احسان و نیکوکاری از اموری است که در حوزه عمل اجتماعی و هنجارهای پسندیده قرار می‌گیرد و یکی از فضیلت‌های اخلاقی نیز به شمار می‌رود و هر کسی که از فطرت سالم برخوردار باشد زبان به ستایش و تحسین اهل احسان و نیکوکاران می‌گشاید.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی ادامه داد: در آموزه‌های قرآنی برای احسان معانی 3گانه‌ای بیان شده که یکی از معانی آن ارتباط تنگاتنگی با مسئله ایمان و ارتباط انسان با خدا دارد و در حقیقت در حوزه‌های شناختی و بینشی و نگرشی معنا و مفهوم می‌یابد.

وی همچنین عنوان کرد: به نظر می‌رسد تفکیک و جدایی میان مفاهیم احسان به سختی امکان پذیر است و نمی‌توان مرزهای روشنی برای هر یک از معانی آن ترسیم کرد زیرا میان هر یک از آنها چنان پیوستگی وجود دارد که تفکیک و جدایی تنها به شکل مفهومی و تجریدی انجام می‌شود و در عمل به دور از حقیقت و واقعیت است.

دیوار مهربانی که برای جمع آوری البسه برای نیازمندان است به همت مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر (عج)، کمیته امداد امام خمینی و امام جمعه رامهرمز دائر شده که به مدت یک هفته کمک‌های خیرین را جمع آوری خواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار