تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۲۰۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
9 دی آبی بر آتش فتنه بود
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌ریزی دشمنان برای فتنه‌ای بزرگ‌تر از فتنه سال 88 در راه است که صدالبته با هوشیاری ملت خنثی خواهد شد
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌ریزی دشمنان برای فتنه‌ای بزرگ‌تر از فتنه سال 88 در راه است که صدالبته با هوشیاری ملت خنثی خواهد شد.

سید راضی نوری امروز با بیان اینکه نهم دی‌ماه را می‌توان انقلابی جدید علیه فتنه دانست، اظهار کرد: عوامل فتنه و خائن با برنامه ریزی خارجی، هشت ماه نظام را با مشکل داخلی مواجه کردند.

وی افزود: این خیانت در پی قرار دادن نظام در پرتگاه براندازی بود اما مردم با لبیک به ندای رهبری، آبی بر آتش این فتنه گذاشتند و آن را خاموش کردند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی به شرایط سخت دوران فتنه اشاره کرد و ادامه داد: سرداران سپاه در اظهارات خود، فشار این هشت ماه فتنه را از هشت سال جنگ تحمیلی بیشتر توصیف کردند.

نوری با بیان اینکه فتنه‌ای بزرگ‌تر در راه است تصریح کرد: با توجه به اهمیت مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در تصمیمات مهم کشور، کوچکترین نفوذ عوامل فتنه، باعث ایجاد مشکلات زیادی به نفع دشمن خواهد شد.

وی از اقدام کنگره آمریکا در تصویب اعتبارات میلیاردی برای براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی ایران خبر داد و تصریح کرد: مسئول اجرایی این توطئه «جان کری» است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم، آنها را به آگاهی و هوشیاری همانند گذشته، دعوت کرد و گفت: مردم ولایتمدار ایران با پشتیبانی از رهبر فرزانه و هوشیار خود، تمام روزنه‌های نفوذ فتنه‌گران را بسته و باز هم نقشه دشمنان ایران اسلامی را بر آب خواهند کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار