تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شادگان خبر داد:
اجرای پروژه‌های عمرانی در شادگان
شهردار شادگان از اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر خبر داد و گفت: در این زمینه شاخص کیفیت در اجرای پروژه‌ها را نیز مدنظر قرار داده‌ایم
شهردار شادگان از اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر خبر داد و گفت: در این زمینه شاخص کیفیت در اجرای پروژه‌ها را نیز مدنظر قرار داده‌ایم.

حسن مزبانی‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح شهر اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر در راستای تحول و توسعه شادگان برنامه ریزی شده و در حال اجرا هستند.

وی افزود: تمام امکانات و توان فنی، مهندسی و اجرایی شهرداری برای تداوم توسعه پایدار و زیربنایی این شهر بسیج هستند.

شهردار شادگان ادامه داد: این شهرداری در سال جاری و در فصل عمرانی با برنامه‌ریزی‌های عمرانی، اجرای طرح‌های عمران شهری را در مناطق مختلف در دستور کار داشته و با جدیت هر چه تمام‌تر به دنبال تحقق آن خواهد بود.

مزبانی‌پور تصریح کرد: اجرای سریع‌تر پروژه‌ها از تاکیدهای اصلی ما در شهرداری است اما شاخص کیفیت در اجرای پروژه‌ها را نیز مدنظر قرار داده‌ایم تا پروژه‌های شهری با کیفیت مناسبی اجرا شوند که از این طریق هم منابع عمومی شهر مورد صیانت قرار گرفته و هم پروژه‌ها از شاخص کیفی مناسبی نیز برخوردار خواهند بود.

وی در ادامه، با بیان اینکه تمام دغدغه مجموعه شهرداری ارائه خدمات و اجرای پروژه‌های زیربنایی در حوزه‌های مختلف است اضافه کرد: از ابتدای سال جاری اجرای پروژه‌های گوناگون در حوزه بهسازی معابر، زیرسازی معابر، آسفالت خیابان‌ها، خاکریزی، کوپال ریزی، کفپوش و جدول گذاری معابر، توسعه فضای سبز شهری و سایر موارد را در دستور کار خود داشته و استفاده شهروندان در نقاط مختلف شهر قرار گرفته که این روند ادامه‌دار خواهد بود.

شهردار شادگان در پایان گفت: بازدیدهای میدانی از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی سطح شهر در راستای تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه‌هاست و تاکید ما بر اجرای طرح‌های مختلف عمرانی‌ است که با صرف بودجه شهرداری انجام می‌پذیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار