تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان:
ایرانیان در 9 دی 88 با ولایت تجدید میثاق کردند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت حماسه مردم ایران در 9 دی 1388، گفت: مردم ایران در این روز متحد و یکصدا به عرصه آمده و با ولایت، تجدید میثاق کردند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت حماسه مردم ایران در 9 دی 1388، گفت: مردم ایران در این روز متحد و یکصدا به عرصه آمده و با ولایت، تجدید میثاق کردند.

آیت الله محسن حیدری عصر چهارشنبه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دیماه 88 با حضور جمعی از مسوولان و مردم آبادان در مصلای نمازجمعه شهر، گفت: در نهم دیماه 88، مردم ایران با گرایش های فکری مختلف به صحنه آمده و اگرچه به یک کاندیدای انتخاباتی رای نداده بودند، نشان دادند که برای دفاع از کشور همیشه در صحنه حضور دارند.

وی اظهار داشت: فتنه گران در روز عاشورای آن سال، ناهنجاری را به اوج رساندند، ولی ملت ایران با حضور به موقع در صحنه نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.

آیت الله حیدری تصریح کرد: آنچه در فتنه 88 گذشت، کودتای تمام عیار علیه جمهوری اسلامی بود و آنچه رخ داد، حرکت هماهنگ علیه جمهوری اسلامی به رهبری غربی ها و هم پیمانان بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه ای که هشت ماه در کشور طول کشید، اگر خطرش بیش از دوران جنگ نبود، کمتر از آن هم نبود، زیرا هدف این فتنه برهم زدن اوضاع داخلی کشور و ایجاد تفرقه بین مردم بود.

امام جمعه آبادان نیز در این آیین گفت: 9 دی یکی از روزهای حماسه و امداد الهی به مردم ایران در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بود و در این روز، مردم بار دیگر یکپارچه به میدان آمده و معجزه آفریدند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه و حضور عاشورایی مردم ایران در راهپیمایی آن روز، نقطه عطف تاریخ انقلاب و برگ زرینی بر افتخارات مردم این مرز و بوم به حساب می آید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار