تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۲۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی فولاد: انسجام تیم بیشتر شده است
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جلسه‌ی هیات مدیره باشگاه با اسکوچیچ باعث نزدیکی آن‌ها با یکدیگر و بهتر شدن روحیه بازیکنان شد
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جلسه‌ی هیات مدیره باشگاه با اسکوچیچ باعث نزدیکی آن‌ها با یکدیگر و بهتر شدن روحیه بازیکنان شد.

کوروش بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از بازی با پدیده مشهد اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و بسیار هم لذت‌بخش بود. پس از نتایج ضعیفی که در نیم فصل اول داشتیم وضعیت‌مان به صورتی است که هر برد برای ما بااهمیت است و روحیه و انسجام تیم را بالاتر می‌برد.

وی ادامه داد: به هر حال در چنین شرایطی سه امتیاز بازی بسیار بااهمیت است و همین موضوع نیز روی بازیکنان ما فشار وارد کرده بود و اگر این فشار نبود شاید بهتر از این بازی می‌کردیم. این نتیجه حاصل این است که انسجام تیم و باشگاه طی چند روز گذشته با جلسه‌ای که هیات مدیره با سرمربی تیم داشت بالاتر رفته است.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: هیات مدیره محترم و مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای با اسکوچیچ داشتند که این جلسه باعث نزدیک‌تر شدن رابطه آن‌ها شد و بازیکنان هم روحیه‌شان بهتر شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این بازی تیم پدیده بی‌محابا آمده بود که بازی را ببرد و اگر فشار و استرس موجود بر ما وارد نبود می‌توانستیم راحت‌تر هم بازی کنیم.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: اسکوچیچ، من و کادر فنی باید از مردم خوزستان بابت نتایج خوبی که نداشتیم عذرخواهی کنیم. درباره لیست جذب بازیکن هم باید بگویم که اسکوچیچ این لیست را که 10 بازیکن در آن قرار دارند به باشگاه ارائه داده تا 4-5 بازیکن خوب را جذب کنیم و قطعا وضعیت‌مان در ادامه بهتر خواهد شد.

وی افزود: یک سری بازیکن داریم که باید از لیست‌مان خارج شوند و فکر می‌کنم خروجی ما زیاد نباشد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اسماعیل شریفات عنوان کرد: شریفات اگر خودش مایل باشد راحت می‌تواند در تیم ملی هم بازی کند چرا که توانایی‌هایی دارد که دیگر بازیکنان در این پست ندارند. به هر حال باید به اسماعیل شریفات کمک کنیم و شاید اگر بازیکن در تیمی باشد که نتایج خوبی نگرفته است به او فشار وارد شود.

وی درباره فسخ قرارداد مالکی نیز بیان کرد: مالکی خودش خواست که فسخ قرارداد کند و بسیار هم مصر بود که برود.

بختیاری ‌زاده درباره تعطیلی لیگ گفت: این تعطیلی اصلا خوب نیست چرا که فشار بدنی به بازیکنان وارد می‌شود تا برای مسابقه‌ها آماده نگه داشته شوند و هرچه مسابقه‌ها طولانی‌تر شود فشار بر بازیکنان بیشتر و ان‌ها بی‌انگیزه می‌شوند. همچنین خستگی، فرسودگی را به همراه دارد و مربیان هم نمی‌دانند که چه کار کنند.

وی درباره خالدی نیز بیان کرد: خالدی یکی از بهترین و متعصب‌ترین بازیکنان ما است و باشگاه هر کاری می‌کند تا مصدومیت او هرچه زودتر برطرف شود و فکر می‌کنم دو سه هفته دیگر به تیم برگردد. درباره ایوب والی هم باید بگویم که باشگاه به جد به دنبال کار این بازیکن است که به فوتبال برگردد چرا که حق او است.

بختیاری‌زاده افزود: باشگاه فولاد همیشه در رو کردن بازیکنان خوب کار می‌کند اما برخی آقایان به ما می‌گویند که چرا فلان بازیکن خوب کار نمی‌کند باید بگویم این جوانان باید آماده شوند تا بتوانند فشار را تحمل و خراب نشوند.

وی درباره نحوه استراحت این تیم در تعطیلات گفت: هشت روز به بازیکنان ا ستراحت داده‌ایم که البته اسکوچیچ برای چهار روز آن به بازیکنان برنامه داده است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار