تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۲۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای اسلامی شهر شادگان:
فاضلاب شهری جدی‌ترین معضل شهر شادگان است
مشکل فاضلاب شهری از جمله مسائل حساس و ضروری شادگان است که در بارندگی‌ها باعث ورود فاضلاب به داخل شهر می‌شود که برای رفع آن مسئولان باید چاره‌اندیشی کنند
عضو شورای اسلامی شهر شادگان گفت: مشکل فاضلاب شهری از جمله مسائل حساس و ضروری شادگان است که در بارندگی‌ها باعث ورود فاضلاب به داخل شهر می‌شود که برای رفع آن مسئولان باید چاره‌اندیشی کنند.

عبدالامام نعیم فلاحیه امروز اظهار کرد: یکی از عمده مواردی که در بارندگی روز گذشته اتفاق افتاد ورود فاضلاب شهری در خیابان‌های این شهر که عمده دلیل آن عدم پیش بینی شبکه جمع آوری فاضلاب شهری است.

وی در ادامه افزود: از جمله مشکلاتی که شهر شادگان در بحث فاضلاب شهری با آن مواجه است عدم تعبیه تخلیه فاضلاب از داخل شهر و همچنین عدم ساماندهی فاضلاب در خروجی شهر است و این امر موجب فوران فاضلاب به داخل شهر و ایجاد انواع بیماری‌ها و بوی تعفن شده است.

 عضو شورای اسلامی شهر شادگان همچنین با اشاره به دیگر مشکل شهرستان در بخش فاضلاب به عدم لایروبی لوله‌های فاضلاب درتابستان سال‌جاری اشاره کرد و خواستار اقدام اداره آب و فاضلاب شهرستان برای این موضوع مهم شد.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی فاضلاب شهری در ارتقای بهداشت و سلامت شهروندان موثر است، وضعیت فاضلاب شهر شادگان را نامناسب توصیف و خاطرنشان کرد: مسئولان فاضلاب نباید از صبر و دیانت مردم سوء‌استفاده کرده و هیچ اقدام موثری برای رفع این معضلات انجام ندهند.

نعیم فلاحیه در پایان گفت: شهروندان شادگانی خواستار اقدام فوری شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان برای رسیدگی به این مسئله مهم هستند چرا که ساماندهی فاضلاب شهری در ارتقای بهداشت و سلامت شهروندان بسیار موثر است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار