تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۳۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نجات افراد گرفتار در کوه‌های برفگیر الوار اندیمشک
تعدادی از اهالی این بخش که در برف و بوران در کوههای صعب العبور این منطقه گرفتار شده بودند با تلاش مردم و دستگاه‌های امدادی نجات یافتند
بخشدار الوار گرمسیری اندیمشک گفت:تعدادی از اهالی این بخش که در برف و بوران در کوه‌های صعب العبور این منطقه گرفتار شده بودند با تلاش مردم و دستگاه‌های امدادی نجات یافتند.

غلامحسین شرافت زاده روز شنبه افزود:در پی مفقود شدن یکی از اهالی منطقه در روز جمعه در کوه‌های تنوربلند از توابع بخش الوار یک گروه سه نفره از اهالی برای نجات وی راهی منطقه شدند که این افراد به دلیل برف و بوران در کوههای صعب العبور منطقه گرفتار شدند.

وی با تشریح تلاش 12 ساعته برای نجات این افراد از منطقه سخت گذر بخش الوار در 60 کیلومتری اندیمشک افزود:یک گروه امدادی از تیپ حضرت مهدی (عج) صبح روز شنبه راهی منطقه شده و افراد را نجات دادند.

بخشدار الوار با قدردانی از تلاش تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) و جمعیت هلال احمر اندیمشک افزود:این افراد از کوه های صعب العبور و از میان برف و بوران به محل امن منتقل شدند.

رییس جمعیت هلال احمر اندیمشک نیز گفت:به علت بارندگی و شرایط بد جوی امکان انجام عملیات امدادی در شب گذشته میسر نشد.

علی قلاوند افزود:برای اعزام یک فروند هلیکوپتر به منطقه نیز هماهنگی لازم انجام شده بود.

بارندگی چند روز گذشته در اندیمشک موجب آبگرفتگی معابر شهری در اندیمشک و سیلاب در مناطقی از بخش الوار شد.

ریزش کوه در منطقه گورحسنعلی در 29 کیلومتری اندیمشک نیز در اثر بارندگی موجب بسته شدن جاده اندیمشک - پل زال برای ساعتی شد.

عبدالرحیم رشیدی پور رییس اداره راه و شهرسازی اندیمشک گفت:این نقطه از نقاط حادثه خیز بوده که چندین بار دچار ریزش کوه شده است.

وی اظهار کرد:در چند روز گذشته ریزش کوه موجب مسدود شدن جاده مذکور گردیدکه با سرعت عمل نیروهای راهداری مسیر بازگشایی شد.

شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان دارای دو بخش الوار و مرکزی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار