تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
14 دی‌ماه صورت می‌گیرد
برگزاری سمینار کارآفرینی در شادگان
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان از برگزاری سمینار کارآفرینی 14 دی‌ماه جاری در این شهرستان خبر داد
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان از برگزاری سمینار کارآفرینی 14 دی‌ماه جاری در این شهرستان خبر داد.

امید جلیل‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری سمینار کارآفرینی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ایجاد انگیزه تجارب در بین مردم و جوانان این شهرستان و باتوجه به وجود و ایجاد بستر مناسب در بندر شادگان از اهداف برگزاری این سمینار است.

وی، هدف دیگر از برگزاری این سمینار را ایجاد فضایی آماده و آسان برای اشتغال آفرینی و نگاه مبتنی بر اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و ادامه داد: ما به دنبال رشد و توسعه ی اشتغال از مسیر کار آفرینی مولد و درون‌زا هستیم تا بتوانیم موجبات توسعه شهرستان را فراهم کنیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان همچنین با اشاره به لزوم توجه به کارآفرینی در جامعه امروز خاطرنشان کرد: امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که باید به کارآفرینی اهمیت داده شود که طرحی با اهدافی مانند ایجاد مرکز شغلی در دانشگاه‌ها، آشنا کردن دانشجویان با کار آفرینی، ایجاد مراکز رشد ایده در دانشگاه‌ها و ... ارائه شده است.

این مسئول اضافه کرد: در این همایش فرصت‌های بوجود آمده در سطح شهرستان برای کار آفرینی و اشتغالزایی بررسی و تبیین خواهد شد.

جلیل‌زاده در پایان بیان کرد: این سمینار با حضور مهمانانی از شهرستان و استان و سخنرانی "مریداوی" کارآفرین برترکشوری و استانی برگزار می‌شود.

نخستین سمینار کارآفرینی شهرستان شادگان ساعت 9 دوشنبه 14 دی‌ماه جاری در سالن اجتماعات ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزار خواهد شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار