تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۴۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبر سپردن هدایت نفت‌آبادان به نادر دست‌نشان رد شد
سرپرست تیم فوتبال نفت‌آبادان با رد خبر سپردن هدایت این تیم به نادر دست‌نشان، گفت: در خصوص سرمربی تیم هنوز هیچ چیز مشخص نشده است
سرپرست تیم فوتبال نفت‌آبادان با رد خبر سپردن هدایت این تیم به نادر دست‌نشان، گفت: در خصوص سرمربی تیم هنوز هیچ چیز مشخص نشده است.

غلامحسین امین‌فر اظهارکرد: نادر دست‌نشان هم جزو گزینه‌های مربیگری تیم است ولی در خصوص سرمربی تیم هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است.

وی گفت: برای هدایت تیم چهار پنج گزینه مدنظر است که همگی ایرانی هستند. در این بین نیز گزینه‌های بومی وجود دارد.

سرپرست تیم فوتبال نفت‌آبادان درباره زمان تعیین سرمربی این تیم، خاطرنشان‌کرد: به احتمال بسیار، سرمربی تیم تا پایان وقت امروز (شنبه) مشخص خواهد شد.

وی درباره قطع همکاری با هوشنگ خوش‌کلام که جایگزین مانوئل، سرمربی سابق این تیم شده بود، عنوان‌کرد: از همان ابتدا طی صحبت‌هایی که باشگاه با آقای خوش‌کلام داشت، قرار بود که او برای سه بازی هدایت تیم را بر عهده داشته باشد که به همین صورت هم شد.

امین‌فر افزود: در حال حاضر نیز به بازیکنان استراحت داده‌ایم و پس از آن، تمرینات زیر نظر کادرفنی قبلی، البته به جز آقای خوش‌کلام برگزار خواهد شد.

وی درباره جذب بازیکن در نیم‌فصل نیز، گفت: تا مشخص شدن سرمربی جدید، بازیکن جذب نمی‌کنیم تا این کار زیر نظر خود او انجام شود. چهار جای خالی در تیم داریم که با نظر سرمربی پر خواهند شد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار