تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۴۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی جزایری:
سازمان ملل متحد جنایات آل سعود را محکوم کند
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: شهادت شیخ باقرالنمر توسط آل‌سعود عملی شنیع‌تر از جنایات گروه تروریستی داعش است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: شهادت شیخ باقرالنمر توسط آل‌سعود عملی شنیع‌تر از جنایات گروه تروریستی داعش است.

پیام آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نسبت به شهادت شیخ باقرالنمر به شرح ذیل است؛

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا". صدَقَ آلله العلیٌ آلعظیْمَ

با غم و اندوه فراوان خبر اعدام مجاهد آیت الله شیخ نمر باقر النمر به‌دست جاهلیت عصر و همدستانش رژیم غاصب صهیونیست که این مجاهد بی گناه را به دلیل دفاع از حقوق شرعی و اللهی ملت مسلمان سعودی شهید کردند را شنیدیم.

ما این عمل که شنیع‌تر از جنایات گروه تروریستی داعش است را محکوم می کنیم و به درگاه و محضر حضرت صاحب العصر و الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر انقلاب اسلامی و مراجع تقلید و امت حزب الله شهادت این بزرگ مرد مجاهد را که توانست با رهبری حکیمانه خود خون شیعیان در رگ‌هایشان بجوشاند و خشونت آنها را بر علیه نظام تروریست پرور برانگیزاند تسلیت عرض می‌نمائیم.

از سازمان ملل متحد و سازمان‌های دیگر دولت ها خواستاریم که براى قصابان تفرقه افکن که حکومت مزدور عربستان علیه شیعیان و پیروان اهل بیت (علیهم السلام) مرتکب شدند مجازات شدیدی قرار دهند و خواستار اتخاذ مواضعی روشن در مقابل چنین فاجعه و جریمه‌ای را خواستاریم و به حکومت ظالم آل سعود می‌گوییم شما جنایت جدیدی را به لیست سیاه جنایت‌های خود افزودید و بوسیله این جنایت متحمل هزینه‌های سختی خواهید شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار