تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 24 میلیارد ریال برای بهسازی روستاهای شوش
فرماندار شوش از اختصاص بیش از 24 میلیارد ریال برای بهسازی روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: بهسازی روستاها اولویت نخست است.

به گزارش خوزنیوز، عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با  فارس در شوش اظهار داشت: در سال ‌جاری بیش از 16 طرح بهسازی روستاهای این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است که اجرای این پروژه‌ها بیش از 24 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و همه این اعتبار تامین شده است.
وی تاکید کرد: اجرای این طرح‌ها شامل احداث جوی و جدول و زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای است که می‌تواند در زیباسازی محل روستاهای شهرستان شوش تاثیر بسزایی داشته باشد.
سعیدی‌نیا تاکید کرد: در شرایط کنونی بیش از 82 روستا در شهرستان شوش دارای طرح هادی هستند و این امر سبب شده تا شرایط در این تعداد روستا به سامان برسد.
وی با اشاره به اینکه تعداد روستاهای شهرستان شوش بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: تعداد روستاهای شهرستان شوش بسیار زیاد است و این شهرستان بیش از 220 روستا دارد.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری برای روستاهای فاقد طرح هادی طرح در نظر گرفته شده است، افزود: روستاهای فاقد طرح هادی برایشان طرح در نظر گرفته شده است در سال جاری بیش از 110 طرح هادی برای روستاهای شهرستان شوش به تصویب رسیده است.
رئیس شورای اداری شهرستان شوش با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح هادی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای تهیه طرح هادی روستایی در روستاهای شوش مصوب شده و در این راستا اجرای طرح هادی به صورت مرحله به مرحله در این شهرستان شروع شده است.
وی هدف از اجرای طرح هادی روستایی را افزایش سطح خدمت به روستائیان و رفاه حال آنان ذکر کرد و افزود: تصویب تهیه طرح هادی از اهم پیگیری‌های به عمل آمده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوش بوده است.
سعیدی‌نیا با اشاره به توجه ویژه دولت به مناطق محروم گفت: وضعیت روستاها و مناطق محروم متحول شده است و این تغییرات اساسی تنها به دلیل توجه ویژه دولت به مناطق روستایی و محروم است.
:
:
:
آخرین اخبار