تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۵۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیانیه بسیج جامعه پزشکی خوزستان در محکومیت شهادت شیخ باقر نمر
بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان شهادت شیخ باقر نمر به دست رژیم آل سعود را محکوم کردند
بیانیه بسیج جامعه پزشکی خوزستان در محکومیت شهادت شیخ باقر نمرخوزنیوز: بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان شهادت شیخ باقر نمر به دست رژیم آل سعود را محکوم کردند.

به گزارش خوزنیوز؛ در بیانیه بسیج جامعه پزشکی خوزستان آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین


دشمنان کوردل بدانند که شهادت منتهای آرزوی عالمان راستین و مبلغان اسلام ناب محمدی (ص)می باشد و این شعله ای است که هرگز رو به خاموشی نخواهد رفت.

شهادت مظلومانه عالم پارسا و مجاهد فی سبیل الله شیخ باقر نمر بار دیگر ماهیت تروریستی حکومت جائر ،ظالم و داعش و طالبان پرور سفاک و خونریز آل سعود را برملا ساخت.اگر چه این ثلمه و ضایعه برای جهان اسلام و عالم تشییع بسیار سخت و جبران ناپذیر است اما به فضل الهی دیری نخواهد پایید که این خون بناحق ریخته مظلوم دامن آل خبث، کینه و بغض صهیونیست سعودی را خواهد گرفت و بنیان این دیکتاتوری ظلم و جور که مایه وهن اسلام راستین است را به باد خواهد داد.

بسیج جامعه ی پزشکی استان خوزستان ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک حضرت بقیه الله ارواحنا له الفدا، مقام عظمای ولایت و رهبری، مسلمانان و شیعیان عالم این جنایت هولناک را محکوم نموده و اعلام می نماید راه این شیخ مجاهد که همانا راه حسین (ع) است را با تمام توان ادامه خواهد داد.
 
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار