تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۶۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق اصناف شادگان تاکید کرد:
جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت در شادگان
تمام اتحادیه‌ها و اصناف شادگان برای آرامش بازار تلاش می‌کنند، از هرگونه افزایش قیمت جلوگیری کرده و علاوه بر شرکت خود، دیگر اقشار را نیز برای شرکت در انتخابات ترغیب می‌کنند
رئیس اتاق اصناف شادگان گفت: تمام اتحادیه‌ها و اصناف شادگان برای آرامش بازار تلاش می‌کنند، از هرگونه افزایش قیمت جلوگیری کرده و علاوه بر شرکت خود، دیگر اقشار را نیز برای شرکت در انتخابات ترغیب می‌کنند.

عباس عساکره صبح امروز در جلسه روسای اتحادیه‌های اصناف این شهرستان اظهار کرد: اصناف، بازاریان و کسبه با حضوری چشمگیر در عرصه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه امسال خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار است، افزود: با توجه به اینکه شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف و وظیفه شرعی است، حضور در انتخابات کمتر از حضور در جنگ نیست.

رئیس اتاق اصناف شادگان تصریح کرد: از آنجا که اصناف و بازاریان همیشه در تمام صحنه‌های انقلاب در صحنه بوده‌اند، در این دو عرصه از انتخابات مهم و سرنوشت ساز نیز همراه و همدوش نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران بوده‌اند.

به گفته وی، تمام اتحادیه‌ها و اصناف شادگان برای آرامش بازار تلاش می‌کنند، از هرگونه افزایش قیمت جلوگیری کرده و علاوه بر شرکت خود، دیگر اقشار را نیز برای شرکت در انتخابات ترغیب می‌کنند.

عساکره در پایان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امانتی است که گذشتگان به دست ما سپرده و ما وظیفه داریم از این امانت به بهترین وجه نگهداری کنیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار