تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شادگان در مجلس:
نرخ بیکاری در شادگان نگران‌کننده است
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از نرخ بالای بیکاری در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و گفت: نرخ بیکاری در شادگان هم‌اکنون رو به افزایش است
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از نرخ بالای بیکاری در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و گفت: نرخ بیکاری در شادگان هم‌اکنون رو به افزایش است.

عبدالله تمیمی امروز با بیان اینکه بیکاری در شادگان یک معضل و مشکل اساسی بوده است، اظهار کرد: البته مشکل بیکاری در سراسر کشور بوده ولی در استان ما و شهرستان ما خاص است.

وی، بی‌مهری صنایع ملی در جوار شهرستان در جذب اشتغال، ایجاد آلودگی و عدم پرداخت حق آلایندگی را از مشکلات شهرستان عنوان کرد و گفت: مردم انتظار به‌کارگیری نیروهای بومی خود را در این مجتمع‌ها دارند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به پتانسیل‌های بالای شهرستان در بخش کشاورزی، خشکسالی را مهمترین مشکل کشاورزان شهرستان عنوان کرد و افزود: خشکسالی مردم شهرستان را به زانو درآورده و تدبیر جدی هیئت دولت می‌تواند در این راه کمک کننده مردم باشد.

وی تصریح کرد: بیکاری یکی از مهمترین حوزه‌های چالش برانگیز اقتصاد کشور است و بیکاری جوانان از جمله بزرگترین مشکلات جامعه ماست، معضلی که علاوه بر مشکلات اقتصادی که برای فرد و جامعه دربر دارد، مشکلات اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی را به همراه می‌آورد.

تمیمی در پایان بیان کرد: بیکاری، معضل بسیاری از جوانان خطه فرهنگی استان به‌ویژه در شادگان است که عامل عمده بالا رفتن مهاجرت، طلاق، افسردگی و بسیاری از مشکلات این روزهای جوانان دیار ماست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار