تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۶۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
راه اندازی کمیته رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در شوش
این کمیته با همکاری دستگاه قضایی و پلیس فتا با هر گونه تخلف و تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی طبق قانون برخورد می کند
فرماندار و رییس ستاد انتخابات شوش از راه اندازی کمیته ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد و گفت: این کمیته با همکاری دستگاه قضایی و پلیس فتا با هر گونه تخلف و تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی طبق قانون برخورد می کند.

رضا نجاتی روز دوشنبه با تاکید بر ضرورت رعایت قانون ، اخلاق و پرهیز از هرگونه حواشی از سوی کاندیداها افزود:در شهرستان شوش اقوام مختلفی در کنار هم با آرامش زندگی می کنند لذا کاندیداها باید مراقب باشند از طرح مسائل قومی و تخریبی همچنین سیاه نمایی کارهای صورت گرفته از سوی دولت پرهیز کنند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش گفت:در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی کاندیداها از سوی دستگاه های ذیربط برخورد لازم به عمل خواهد آمد.

وی همچنین با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق استفاده از امکانات دولتی برای کاندیداها را ندارند از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با رعایت قانون از هرگونه موضع گیری له یا علیه کاندیداها خودداری نمایند.

فرماندار شوش در خصوص دیدگاه و رای خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب ضمن بی طرفی و احترام به همه، نسبت به هیچ یک از نامزدهای نمایندگی مجلس نظر خاصی نداشته و فقط قانون ملاک کار اینجانب می باشد.

از 23 نامزد ثبت نام شده برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان شوش تا روز شنبه سه نفر انصراف دادند.

شهرستان شوش با 210 هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار