تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۲۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید فرماندار رامشیر بر مشارکت حداکثری در انتخابات
همه باید تلاش کنیم تا با همکاری، تعامل، وحدت و همدلی ضمن فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری مردم، انتخابات پرشوری در این شهرستان برگزار کنیم
خوزنیوز: فرماندار رامشیر در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر توسط حکومت آل سعود گفت: رژیم آل سعود باید بداند که هرگز خون این عالم مجاهد پایمال نخواهد شد و گریبان ظالمان سعودی را خواهد گرفت.

به گزارش خوزنیوز؛ سعید فیوضی در ادامه با اشاره به شروع روز شمار انتخابات اسفندماه اظهار داشت: هیات های اجرایی انتخابات در شهرستان تشکیل شده اند، همچنین ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت گرفته و در حال حاضر صلاحیت داوطلبان در دست بررسی می باشد.

فیوضی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت اصل بی طرفی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا با همکاری ، تعامل ، وحدت و همدلی ضمن فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری ، انتخابات پرشوری در این شهرستان برگزار کنیم.

 فیوضی در ادامه با اشاره به ماده 11 قانون انتخابات ، آمادگی مدیران دستگاه های اجرایی و تمامی نهادها و سازمان ها در تعامل سازنده و مشارکت همه جانبه در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را خواستار شد.
:
:
:
آخرین اخبار