تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان خبر داد:
ادامه بهسازی سالن ترمینال فرودگاه آبادان در 3 مرحله
مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان از ادامه بهسازی سالن ترمینال این فرودگاه در سه مرحله خبر داد
مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان از ادامه بهسازی سالن ترمینال این فرودگاه در سه مرحله خبر داد.

غلامرضا دهقانی‌زاده امروز از ادامه عملیات بهسازی سالن ترمینال فرودگاه آبادان با آغاز عملیات بهسازی و احداث سرویس‌های بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: عملیات احداث، توسعه و بهسازی سرویس‌های بهداشتی ترمینال فرودگاه آبادان آغاز شد.

وی افزود: به منظور فراهم کردن محیطی مناسب برای مسافران، بهسازی سالن ترمینال در سه مرحله برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان تصریح کرد: نخستین مرحله از این طرح شامل بهسازی و نوسازی اساسی سرویس‌های بهداشتی است و مراحل دوم و سوم شامل افزایش فضای در دسترس، رنگ آمیزی، ترمیم سقف و تغییر مبلمان و تجهیز سالن ترمینال را در بر می‌گیرد.

دهقانی‌زاده با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و ارتقای خدمات‌رسانی به مسافرین گفت: تداوم شرایط مثبت با رشد روند خدمات‌رسانی و امکانات سبب می‌شود.

وی ادامه داد: بهسازی و تغییر شرایط از ابتدای سال جاری در دو فاز سالن ترمینال خارجی و ترانزیت داخلی آغاز شده بود.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان تصریح کرد: این عملیات با تغییر دیواره‌های سالن و تغییر نمای ظاهری، بهسازی، جانمایی نمازخانه‌ها و غیره آغاز و در حال حاضر با ادامه مسیر بهسازی برنامه ریزی شده که این پروژه در سه مرحله شرایط ترمینال را به وضعیت مطلوب‌تر می‌رساند.

دهقانی‌زاده خاطرنشان کرد: در ادامه طرح بهسازی ترمینال فعلی احداث 10 چشمه سرویس بهداشتی در سالن ورودی مسافران و توسعه و بهسازی 20 چشمه در سالن انتظار (عمومی) آغاز شد.

این مسئول افزود: با توجه به شرایط و کمبود فضای در دسترس تا پایان احداث ترمینال جدید، جهت مساحت 7 هزار مترمربعی فاز فعال ترمینال فعلی فرودگاه برنامه ریزی انجام شده است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان تاکید کرد: تامین فضای جدید شرط لازم جهت افزایش پروازهای برنامه‌ای خارجی و داخلی است.

دهقانی‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 100 پرواز هفتگی در مسیر آبادان با همکاری شرکت‌های هواپیمایی آسمان، قشم ایر، ایران ایرتور، ایران ایر، کیش ایر، زاگرس، ایرعربیا و نفت انجام می‌شود و در مهرماه سال جاری شمار پروازهای هفتگی فرودگاه آبادان به بیش از 140 پرواز رسیده بود که این موضوع دلالتی بر ظرفیت بالای این فرودگاه است.

هزینه احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی این فرودگاه از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور تامین شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: فرودگاه آبادان
:
:
:
آخرین اخبار