تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۷۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرا 150 کیلومتر شبکه گازرسانی در روستاهای شوش
فرماندار شوش از اجرای 150 کیلومتر شبکه گاز رسانی در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان شوش با شتاب در حال اجراست
فرماندار شوش از اجرای 150 کیلومتر شبکه گاز رسانی در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان شوش با شتاب در حال اجراست.

رضا نجاتی روز سه شنبه افزود: طبق پیش بینی انجام شده تا پایان امسال بیش از 300 کیلومتر شبکه گاز رسانی در سطح شهرستان شوش اجرا می شود که بی سابقه می باشد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به بخش فتح المبین و روستاهای این منطقه در اولویت قرار دارد افزود: روند گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان شوش با سرعت عمل شرکا گاز استان خوزستان در دست اجراست.

فرماندار شوش همچنین به تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه عمران و خدمات شهری پرداخت و گفت: به رغم کمبود اعتبار شهرداری شوش تاکنون 90 میلیارد ریال در زمینه عمران شهری هزینه کرده است.

وی به تجهیز بخش های مختلف بیمارستان نظام مافی شوش در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و افزود: بازسازی بخش های مختلف بیمارستان ، احداث بلوک زایمان، کلینیک ویژه، ساخت چهار اتاق عمل همچنین سونوگرافی و سی تی اسکن از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در حوزه سلامت در شهرستان شوش می باشد.

نجاتی مجموع اعتبار هزینه شده برای تجهیز و توسعه بخش های مختلف بیمارستان نظام مافی را 240 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی اعتبار تملک دارایی شهرستان شوش را 170 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اعتبارات ماده 180 تخصیصی به شهرستان شوش در سالجاری افزون بر 130 میلیارد ریال می باشد.

شهرستان شوش در شمال خوزستان با 210 هزار نفر جمعیت دارای 220 روستاست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار