تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۷۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم‌مقام استقلال خوزستان:
ویسی تاکنون لیست خروجی نداده است
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: ویسی تا این لحظه لیستی به عنوان خروجی به باشگاه ارائه نداده است
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: ویسی تا این لحظه لیستی به عنوان خروجی به باشگاه ارائه نداده است.

علی پورکیانی اظهارکرد: تمرینات تیم از 19 دی‌ماه در اهواز آغاز می‌شود و سپس تیم، 21 یا 22 دی‌ماه برای برگزاری یک اردوی پنج یا شش روزه عازم کیش می‌شود و قطعا با صلاحدید آقای ویسی و کادرفنی، بازی تدارکاتی نیز خواهیم داشت. بعد از این اردو نیز تمرینات تیم تا بازی با فولادخوزستان در اهواز پیگیری می‌شود.

وی درباره عملکرد این باشگاه در بازار نقل و انتقالات، گفت: تا این لحظه بازیکن خروجی و بازیکن ورودی نداشته‌ایم، البته قطعا به دنبال جذب یکی دو بازیکن هستیم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا لیست خروجی خواهید داشت یا خیر؟ عنوان‌ کرد: آقای ویسی تا این لحظه لیستی به عنوان خروجی به باشگاه ارائه نداده است.

وی درباره این گفته مدیرعامل باشگاه سپاهان که «استقلال تهران، فولاد و استقلال خوزستان خواهان رسول نویدکیا هستند»، گفت: باشگاه ما تاکنون به دنبال بازیکنی نبوده است. ما تحت هیچ شرایطی با خود بازیکنی که تحت قرارداد باشگاهی است، صحبت نمی‌کنیم و چنان‌چه چنین بازیکنی را بخواهیم، قطعا با مدیرعامل آن باشگاه صحبت خواهیم کرد و این بحث اخلاقی را به طور حتم رعایت می‌کنیم.

پورکیانی درباره بازیکن خارجی‌ای که قرار بود پیش از بازی با پرسپولیس به تهران بیاید، عنوان‌ کرد: وقتی قرار است بازیکن خارجی جذب کنیم باید ابتدا شورای برون‌مرزی آن را تایید کند و اگر تایید کرد، بازیکن جذب خواهد شد. در این راستا برای تایید جذب بازیکن مورد نظر ما، شورای برون‌مرزی هنوز جلسه‌ای تشکیل نداده است.

وی در پایان بیان‌ کرد: تیم ما جوان و جویای نام است و در بازی گذشته که برابر پرسپولیس شکست خوردیم، حریف بسیار پرتماشاگر ظاهر شد و این در حالی بود که خیلی از بازیکنان ما تاکنون برابر چنین تماشاگرانی بازی نکرده بودند. ان‌شاءالله بازیکنان‌مان در شروع مجدد بازی‌های لیگ این نتیجه را جبران می‌کنند. به هر حال فوتبال دور رو دارد؛ هم برد و هم باخت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار