تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۸۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست‌نشان: مسوولیت بزرگی را در نفت‌ آبادان قبول کردم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مسوولیت بزرگی را قبول کردم، چرا که فکر می‌کنم همه علاقه‌مند به صعود نفت‌آبادان به لیگ برتر هستند
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مسوولیت بزرگی را قبول کردم، چرا که فکر می‌کنم همه علاقه‌مند به صعود نفت‌آبادان به لیگ برتر هستند.

دست‌نشان: مسوولیت بزرگی را در نفت‌ آبادان قبول کردم

نادر دست‌نشان درخصوص شرایط نفت‌آبادان و پذیرفتن هدایت این تیم، اظهارکرد: شرایط خاصی در این‌جا است ولی همه به خاطر عشق و علاقه‌ای که به این تیم مردمی، ریشه‌دار و بااصالت دارند، می‌خواهند جایگاه آن در لیگ برتر باشد و این، حق طبیعی و مسلم مردم است.

وی افزود: مسوولیت بزرگی را قبول کردم، چرا که فکر می‌کنم همه علاقه‌مند به صعود نفت‌آبادان به لیگ برتر هستند و امیدوارم بتوانیم به کمک تماشاگران، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان به این هدف برسیم. انگیزه خوبی هم برای جبران نتایج نیم‌فصل اول وجود دارد و ان‌شاءالله با تلاش، پشتکار و حمایت به موفقیت دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان گفت: کار سخت است ولی نشدنی نیست و با امید کار می‌کنیم تا به این مهم برسیم. به هر حال تمام تیم‌ها به امید رسیدن به لیگ برتر در این لیگ شرکت کرده‌اند و ما باید در نیم‌فصل دوم تلاش کنیم و مطمئنا هم با هماهنگی، پشتکار بیشتر و پوشش ضعف‌های‌مان و همچنین حمایت باشگاه در زمینه جذب بازیکن، این عقب افتادگی را جبران می‌کنیم و امیدوارم که بتوانیم تیم خوبی را راهی نیم‌فصل دوم مسابقات کنیم.

وی درباره جذب بازیکن نیز عنوان‌ کرد: در برخی نقاط دچار مشکل هستیم و برای رفع مشکلات‌مان، در حال رایزنی برای جذب بازیکن هستیم. اکنون میانه فصل است و همه بازیکنان با باشگاه‌های‌شان قرارداد دارند و جذب بازیکن سخت است. بازیکنان آزادی که مناسب نیستند، زیاد هستند ولی بازیکنانی که به درد ما بخورند، کمی مشکل رضایت‌نامه دارند. به هر حال تلاش می‌کنیم تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.

دست‌نشان گفت: با دو سه بازیکن لیگ برتری در حال رایزنی هستیم و اگر بازیکن لیگ برتری پرآوازه جذب نکنیم، بازیکنان لیگ یکی که با عشق و علاقه بیشتر کار می‌کنند را جذب خواهیم کرد.

وی بیان‌ کرد: در خطوط دفاعی، میانه و حمله نیاز به بازیکن داریم و با توجه به محدودیتی که برای جذب بازیکن داریم، طبیعتا باید با وسواس بیشتری اقدام به جذب بازیکن کنیم. خوشبختانه در خط دروازه شرایط‌مان خوب است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: صنعت نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار